Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En totu ikinä aamuihin

Vierailija
10.10.2016 |

Miksei työ/kouluaikoja voi siirtää suoraan esim. 9-10 alkavaksi? Kohta kelloja siirretään niin, että aamulla on vielä pieämpää. Ihminen herää valoon, joten miksi ei nousta vasta kun tulee oikeasti valoisaa? Olen kärsinyt tästä lapsesta saakkaa, enkä usko olevani ainut.

Onko joku tottunut tai keinoa miten? Kävin joskus iltatöissä 14-22 ja oli kyllä tosi hyvä rytmi mulle. Toki kauppojen aukioloajat ja muut on jo siinä vaiheessa ongelma. Ei nyt noin myöhään tarvi alkaa.

Lapsi ihan samanlainen, vaikka on vasta 6. Kesällä rytmi vaan valuu myöhemmäksi ja päiväkotiaikoina aamut on kuulemma vasn hirveitä. Illalla ei taas malttaisi mennä nukkumaan ajoissa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on oikeus valita sellainen työpaikka, jossa on haluamasi työajat. Minä esimerkiksi olen aamunvirkku, herään automaattisesti viimeistään puoli seitsemältä aina, ja minusta olisi tosi tympeää roikkua kotona pitkälle aamupäivään ennen töihin lähtöä, ja sitten joutua roikkumaan toimistolla iltakuuteen. Haluan mennä töihin aikaisin ja lähteä kotiin aikaisin, niin minulle jää koko pitkä ilta aikaa tehdä kaikkea mukavaa.

Vierailija
2/2 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on oikeus valita sellainen työpaikka, jossa on haluamasi työajat. Minä esimerkiksi olen aamunvirkku, herään automaattisesti viimeistään puoli seitsemältä aina, ja minusta olisi tosi tympeää roikkua kotona pitkälle aamupäivään ennen töihin lähtöä, ja sitten joutua roikkumaan toimistolla iltakuuteen. Haluan mennä töihin aikaisin ja lähteä kotiin aikaisin, niin minulle jää koko pitkä ilta aikaa tehdä kaikkea mukavaa.

Olen opiskelija, mutta alan olen valinnut sillä perusteella, että monessa tehtävässä on joustavat työajat. Haluaisin olla aamuvirkku. Oletko aina ollut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi