Eräs mies haluaa lähes jatkuvasti huomioni jne. Mitä pitäisi tehdä?
En saa häntä mielestäni enää vaikka yritän. Jostain syystä tunnen yhteenkuuluvuutta hänen kanssaan mutta asiat eivät vain etene ja kaksin ollessamme meillä on jokin suojamuuri.
Emme pysty rentoutumaan täysin.
Olen yrittänyt hillitä tunteeni täysin, pakottaa vain olemaan ajattelematta mutta hän haluaa huomioni, joten se on vaikeaa.
Kun olemme samassa tilassa muiden kanssa hän flirttailee, on huolissaan, kyselee paljon elämästäni, naurattaa ja jos en jonain päivänä jaksa ottaa kantaa juttuihinsa niin haluaa huomion sitten vaikka pahalla. Eli nöyryyttää.
Tosin niin, etten siitä voi suuttuakaan.
Tai yrittää tehdä mustasukkaiseksi.
Esim. Kehui naisia ja katsoi heti minua silmiin miten reagoin.
Kuitenkaan mikään ei etene mihinkään.
Somessa seuraa minua ja usein nähdessämme kommentoi jollain tavoin julkaisuani. Olen myös huomannut, että on alkanut laittamaan itse myös kovin samantapaisia julkaisuja.
Jokin juttu tässä on oltava mutta toisinaan vetää itse takapakkia.
En tiedä enää miten hänen seurassaan pitäisi käyttäytyä.
Joskus olen laittanut kännissä viestiä ja on tietenkin vastaillut ja kehottanut mennä nukkumaan.
Myöhemmin sanonut ettei häntä haittaa ollenkaan jos laitan viestiä, hauska kuittailla kuulemma myöhemmin.
Usein vihjailee kaikenlaista mutta mitään ei tapahdu. Ei siis ota yhteyttä tms vaan on huomioonottava ja flirttaileva aina kun näemme mutta muuten mitään ei tapahdu muuten.
Miten pitäisi ajatella? Mitäköhän hän ajattelee..
Ahdistavaa kun en tiedä.
Pitäisi vain antaa olla.
Kommentit (17)
Mulla oli tuollainen "ihailija". Luulin hänen olevan tosissaan, koska jatkoi, vaikka en ollut mukana heti ihan että hihihi.
Ei ois pitänyt kuvitella mitään.
Tuollaisilla miehillä jatkuu tuo homma TASAN niin kauan, kunnes ne pääsee suojamuurisi alle ja ihastut heihin ja osoitat sen. Sitten niiden pikkuinen kikkeli kutistuu rusinaksi ja ne on ihan, että never ever en ollut susta tasan mitenkään kiinnostunut. "The whole flirtation was just in your head". Muka.
Muakin häiritsi se tilanne, mutta nostaisin sinuna kissan pöydälle, jos et muuten irti pääse. Sitten ainakin luulis, että häiskä i,maisee jollainlailla sinulle halusi tai ei, että ei ole antamassa sinulle yhtikäs mitään itsestään, koska on sitoutumiskammoinen pelkuri, eikä oikeasti vain pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette?
14v.
Oliko tämä oikeasti AP:n vastaus? Eli ilmeisesti "mieskin" on kaltaisesi pikkuinen teini, vai? Teillä lapsilla on lasten leikit, eli kumpikin on (ehkä) kiinnostunut toisesta ja (ehkä) vähän ihastuttukin, mutta koska olette lapsia, niin tuollaistahan se sitten on. Poika on (ehkä) liian ujo ja (varsin todennäköisesti liian) nuori mihinkään ns. aikuismaiseen oikeaan ihmissuhteeseen. Kasvakaa molemmat muutama vuosi, ei ole mitään kiirettä, seurustella ym. ehtii myöhemminkin.
Mies on minua monta vuotta vanhempi.
Eronnut vähän aika sitten.
Reilu parikymppinen olen.
Kiitos numero 4, viestisi kyllä kolahti.
Voi olla hyvinkin mainitsemasi ihmistyyppi. Täytyy olla varuillaan.
-ap
Hakee vain ihailua. Tunnen kaksi tuollaista ja ovat tunnettuja siitä, että rikkovat sydämiä. Toinen on ollut täysin patologinen siinä. Jos vähän teet omaa tutkimustasi, saatat löytää hyvinkin näyttöä asialle...
Minähän varoitin sinua silloin kun viimeksi teti sen ketjun, että tämä mies koskettelee sinua ja flirttailee. Silloin kielsit ihastumisesi, mutta minö sanoin, että tarpeeksi kauan kun mies sitä jatkaa, niin sinä ihastut
No voisit antaa sille anaalia :D