Kuinka paljon voi ihmisen sieluun sattua?
Olen 42v mies ja asun saman ikäisen naisen kanssa. Meillä on ollut "vaikea" suhde, mutta luulin niiden ongelmien jo jääneen taakse.
Aloitimme suhteen noin 4 vuotta sitten. Naiseni oli juuri silloin hiljan eronnut ja alotimme suhteemme melko pian sen jälkeen, kun hän oli muuttanut omilleen. Asuimme erillään, mutta tapailimme säännöllisesti ja vietimme aikaa paljon yhdessä. Ongelmanani on työni, joka vaatii matkustamista ja olen välillä useamman viikon pois kotoa. Muutimme kuitenkin yhteen puolen vuoden seurustelun jälkeen.
Erään työreissun jälkeen, kuulin että naiseni oli käynyt yökylässä eräällä miestuttavallaan. Oli ollut heti seuraavan yön siellä, kun olin lähtenyt työmatkalle. Suhteemme ei palannut ennalleen kuultuani asian (jonka nainen kyllä tunnusti sitä tivattuani) ja vajaan vuoden jälkeen ajauduimme eroon. Nainen löysi uuden kumppanin parissa viikossa, kun hän oli muuttanut pois luontani. Pidimme kuitenkin säännöllisesti yhteyttä (tai no nainen piti minuun) ja välit säilyivät ihan hyvinä.
Paljastui, että tällä uudella miesystävällä oli paha alkoholiongelma ja ryyppyreissut olivat säännöllisiä. Miehen kaikki edelliset suhteet olivat kaatuneet juomiseen. Osaa lapsistaan ei saanut tavata, kun oli ollut lapsiviikonloppuna kännissä yms. Erään tämmöisen pidemmän ryyppyreissun aikana nainen ilmoitti, että tunteet on kovat minua kohtaan ja haluaisi yrittää vielä uudestaan kanssani jossain vaiheessa.
No se uusi tilaisuus tulikin reilun puolen vuoden päästä. Mies oli taas juonut monta viikkoa ja nainen lähti ja palasi luokseni.
Olemme nyt eläneet yhdessä noin pari vuotta. On mennyt aika hyvin, tai niin olen luullut. Nyt olen taas työmatkalla ja tapahtui seuraavaa. Eläkkeellä oleva isäni oli palauttanut aikaisin tänä sunnuntaiaamuna yhden lainaamansa työkalun. Oli huomannut, että pihamaallamme oli vieras auto. Soitti sitten työkalusta ja sitten mainitsi siitä autosta, että kenenkähän se on. No, sillä juopolla kenen kanssa naiseni oli välillä, on juuri kuvatun kaltainen auto.
Mitähän sitä tekisi. Olen päivän matkan päässä kotoa ja naiseni soitti nyt illalla. Oli tehnyt koko viikonlopun pihatöitä ja mennyt lauantai-iltana aikaisin nukkumaan, kun oli ollut niin rauhallista. Ei ollut käynyt vieraitakaan.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
¨Juot itsesi känniin
Ei ole tapana ratkaista asioita viinalla.
ap
En jaksanut kuin puoliväliin. Olette kaikki wt sakkia, joten ansaitsette kaikki toisenne.
Loppuun käytetty neljäkymppinen nainen, joka ei ole oppinut mitään ja menet leikkiin mukaan.. voivoi..
Eroat tietysti. Miksi ylipäätään otit naisen takaisin, jos olit tavallaan varavaihtoehto ja tiesit sen itsekin? Nainen varmaan haluaisi olla enemmän sen juopon kanssa mutta alkoholismi estää terveen suhteen. Ja naisella itsellään on tunnepuolella ongelmia. Ehkä et itsekään kunnioita itseäsi tarpeeksi? Voisit löytää naisen jolle sinä olet ykkönen. Mutta tuskin löydät ennen kuin päästät tuosta vanhasta petturista irti. Kaikkea hyvää.
Aika nopeaan on nainen vaihtanut suhteesta toiseen, jos puhutaan parista viikosta. :O Ei "normaali" ihminen selviä erosta tuossa ajassa, ei mitenkään.
Otsikon kysymykseen: Paljon. Liikaakin joskus.
Naisessa varmasti on hyvääkin,tuskin häntä muuten olisit takaisin ottanut,mutta hyväuskoisuuttasi käytetään hyväksi. Syyttelemään ei kannata lähteä,sillä voihan auto olla jonkun muunkin,mutta miksei naisesi sitten maininnut asiasta,on outoa.Työmatkoja tulet varmasti tekemään jatkossakin ja jos sama pelko tulee aina kalvamaan sisintä kotoa poissaolessasi,ei se kerro enää terveestä luottamuksesta. Muiden ihmissuhteita on vaikea analysoida sen enempää,mutta suosittelisin jatkamaan matkaa tästäedes yksin ja etsimään jossain vaiheessa arvoistasi seuraa.Kaikkea hyvää!
Eikö ole hienoa jäädä kakkoseksi jollekin perheensä juoneelle retkulle?
:( toivottavasti löydät toisenlaisen naisen