Kauheat "hyväkuntoiset" saappaat, en kehdannut olla ostamatta..
etsin lapselleni talvikumisaappaita ja lähistöllä oli myynnissä sellaiset. Kuvat olivat hyvät ja saappaiden piti olla olleen vain yhdellä lapsella (tosin ilmoituksessa ei sanottu, että kuinka monta vuotta 😀). En kyllä ymmärrä, että miten sai niistä saappaista sellaiset kuvat. No, menin hakemaan ja en kehdannut olla ostamatta, vaikka olivat tosi kulahtaneet ja likaiset. Ajattelin, että pesu auttaisi ja kun aloin pestä saappaita, niin huomasin että ne vuotaa. Jee. No, hinta oli huimat viisi euroa, joten ei ollut kauhea tappio.
Oletteko joskus menneet hakemaan jotain tori/ huuto.net ostosta ja jättäneet sen ostamatta? tiedän, että olisin voinut sanoa, että en otakaan näitä, mutta en kehdannut... Ehkä sitten, jos hinta olisi ollut korkeampi, niin olisin jättänyt ottamatta.
Kommentit (6)
Mä jätin kerran ostamatta yhden Ruskovillan tuotteen, kun siinä olikin reikä, mutta kuvauksessa ei mainintaa siitä.
Huutiksessa en uskalla, pelkään, että tulee palautteeksi nega. En tosin oo aikoihin sieltä mitään vaatetta huutanutkaan, enkä hirveesti muutakaan. Fb-kirppiksellä oon joskus jättäny ostamatta, kun on just todettu joku reikä kengässä. En maksa rikkinäisestä.
Mä olisin kyllä jättänyt ostamatta jos kerran tuote ei vastaa kuvausta.
En kyllä ymmärrä, että miten jotkut kehtaavat myydä rikkinäisiä tuotteita? No, ehkä myyjä ei tiennyt, että saappaat vuotavat.
Olen mennyt paikan päälle ja jättänyt "hyväkuntoisen" toppapuvun ja vaunut joita hakiessa sisältä tuli vastaan voimakas tupakansavu. Jäivät ostamatta. Olen yleensä huono sanomaan asioista, olen kuitenkin senverran köyhä ettei ole varaa roskaa ostaa..
Kerran oon ostanu "vedenpitävän" haalarin hintaan 20€....no, kyseessä oli peuhu merkknen puku, ei kyllä vedenpitävyydestä puhettakaan.
Ja hinta taitaa uutenakin olla vain himpun yli tuon 20€!
No en vaan kehannu olla ostamatta.....olis pitäny!!