Ootteko kattonu Eränkävijät -sarjaa Yleltä?
Olen nyt katsonut pari jaksoa ihan mielenkiinnosta, vaikka kaupunkilainen olenkin. Positiivista on, että naisetkin ottaneet erästelyn haltuunsa ja touhuaa koirien kanssa. Sarjat miehet tosin kauheita punaniskoja ja juntteja 😩
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
En, mun mielestä metsästys on vaan turhaa tappamista ja jotain murhanhimon tyydyttämistä.
Älä sitten syö koskaan mitään lihaa.
Katsoin ensimmäisen jakson, ihan ok sarja, tosin ei mun tuntemat metsästäjät noin innokkaita ole
Mitä oikeasti odotit, että siellä olisi vain emeritusprofessoreja puvut päällä keskustelemassa filosofian syvimmästä olemuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, mun mielestä metsästys on vaan turhaa tappamista ja jotain murhanhimon tyydyttämistä.
Ihminen pärjää hyvin vegaaniruualla, joten eläinten hupiteurastus on täysin turhaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen pärjää hyvin vegaaniruualla, joten eläinten hupiteurastus on täysin turhaa
Metsästys ei ole hupiteurastusta.
Mun mielestä se mies ketä kalasti sen koiran kanketäoli ihanan lutune ku se höpötteli sille koiralle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sitten on?!???! Ei sillä massoja ruokita.. ja metästäjät käyttää ruumiista vaan parhaimmat palat ja jättää muut mätänemään 😔
Sarjan naiset on kyllä ihanan luonnollisen kauniita kun vertaa vaikkapa niihin kumisen oloisiin fitnessnaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni metsästämällä saatu liha on paljon eettisempää kuin lihakarjaa kasvattamalla tuotettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sitten on?!???! Ei sillä massoja ruokita.. ja metästäjät käyttää ruumiista vaan parhaimmat palat ja jättää muut mätänemään 😔
Tässä taas huomaa että kaupunkilainen jolla ei ole asioista mtn hajua huutelee. Ensinnäkin kyllä ruumis käytetään hyvin tehokkaasti.
Eläinkantoja on pidettävä kurissa, muuten esmes hirvikolarit lisääntyy etkä sinäkään saa niitä kasviksia ja rehuja kun rusakot popsii kaiken
Vierailija kirjoitti:
Sarjan naiset on kyllä ihanan luonnollisen kauniita kun vertaa vaikkapa niihin kumisen oloisiin fitnessnaisiin.
Parhaimmat naiset ovat kehä 3 ulkopuolelta ehdottomasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se massojen ruokkiminen olekaan se tarkoitus vaan metsästetään riistaa oman perheen/seuran jäsenten tarpeisiin. Ja tuo että käytettäisi vain parhaat palat on ihan puppua. Kannattaisi joskus tutustua aiheeseen ennekuin alkaa länkyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas huomaa että kaupunkilainen jolla ei ole asioista mtn hajua huutelee. Ensinnäkin kyllä ruumis käytetään hyvin tehokkaasti.
Eläinkantoja on pidettävä kurissa, muuten esmes hirvikolarit lisääntyy etkä sinäkään saa niitä kasviksia ja rehuja kun rusakot popsii kaiken
Tää "kannan hoitaminen" on nii huono argumentti, koska kun eläinkannat on tarpeeks suuria nii ne alkaa rajoittamaan itse omaa kantaansa
Mun mielestä ne miehet oli kuumia 😍
Se pappa ja lapsenlapsi on hyvä parivaljakko. Kiva, että tytöllekki on opetettu kalastuksen jaloa taitoa