Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ottaa selvää (nolaamatta itseäni) onko ihastukseni kiinnostunut minusta? ov

Vierailija
09.10.2016 |

Kävin viikonloppuna parin ystävän kanssa baarissa. Näin siellä miestä johon olen ollut TODELLA ihastunut jo muutaman kuukauden ajan. Mies tuli juttusilleni, puhuttiin pitkään henkilökohtaisistakin asioista. Jossain vaiheessa iltaa hän kiersi kätensä vyötärölleni ja minä menin ihan lukkoon, mies veti kätensä vähän ajan päästä pois. Jatkoimme juttelua normaalisti. Minä olin selvinpäin, eikä mieskään tuntunut olevan humalassa vaikka alkoholia joikin. Mies pyysi minua myös tanssimaan mutta kieltäydyin, omistan liian monta vasenta jalkaa.
Nyt on pää sekaisin ja mietin vain koko ajan, miten saisin selvitettyä onko hänen puoleltaan kiinnostusta. En tiedä miten kysyisin suoraan niin kuole häpeästä, jos saankin pakit. Antakaa mulle neuvoja.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On homoo jätä se sika

Vierailija
2/12 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsehän sinä annoit pakit. Ensin annoit huonot vibat kun laittoi käden ympärillesi ja sitten kieltäydyit tanssimasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh? Mieshän tässä juuri kiinnostunut oli, kun sinua kosketteli. Sitten esitit kylmää ja vielä kieltäydyit tanssimisesta, joten kiinnostus varmasti alkaa nyt hiipumaan.

Vierailija
4/12 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota että törmäät siihen uudestaan. Älä ala pommittaa viesteillä, miehet katoaa tuhkana tuuleen kun niitä ahdistellaan.

Vierailija
5/12 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt suoraan. Millä tavalla se on noloa? Nolompaa on se, että ette saa toisianne, kun ette kehtaa ottaa asiaa puheeksi.

Vierailija
6/12 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ujo ja niinkun sanoin, menin ihan lukkoon miehen kiertäessä kätensä vyötärölleni. En kuitenkaan vetäytynyt poispäin, vaan seisoin paikallani ja jatkoin puhumista. Miten siihen muuten olisi pitänyt suhtautua? Roikkua välittömästi kaulassa? Mun on vaikea julkisesti näyttää tunteita, ja mies on tosiaan vasta ihastus. Sitäkin mietin että jos on vain p*llun perässä... Tanssimisesta kieltäydyin kauniisti, sanoin että haluaako varmasti mustaksi poljetut varpaat. Jatkoimme edelleen puhumista.

ap

Vierailija
7/12 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti että tuntui hyvältä ne sun kädet

Vierailija
8/12 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö mitään muuta? 

Vierailija
9/12 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ujo ja niinkun sanoin, menin ihan lukkoon miehen kiertäessä kätensä vyötärölleni. En kuitenkaan vetäytynyt poispäin, vaan seisoin paikallani ja jatkoin puhumista. Miten siihen muuten olisi pitänyt suhtautua? Roikkua välittömästi kaulassa? Mun on vaikea julkisesti näyttää tunteita, ja mies on tosiaan vasta ihastus. Sitäkin mietin että jos on vain p*llun perässä... Tanssimisesta kieltäydyin kauniisti, sanoin että haluaako varmasti mustaksi poljetut varpaat. Jatkoimme edelleen puhumista.

ap

Ei me noita tietoja tarvita. Miehelle ne olisi tärkeitä.

Vierailija
10/12 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö mitään muuta? 

No mun mielestä tuohon viestiin ei tarvitse eikä kannata laittaa yhtään mitään muuta enää. 

Kyllähän se keskustelu siitä sitten voi jatkua jos ja kun molemmat niin haluaa. t. 7

Vierailija
11/12 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän yritti lähestyä sinua ja tehdä aloitteen. Tuli torjutuksi. Ja nyt sinä mietit, että kehtaatko olla mieheen yhteydessä?

Jos tilanne olisi toisin päin. Olisit koskettanut jotain miestä baarissa ja ehdottanut tanssia... ja myöhemmin hän laittaisi sinulle viestiä ja sanoisi, että oli kyllä kiva tavata silloin! Eikä siinä olisi mitään pahaa. Siitä olisi helppo jatkaa keskustelua, mutta ei olisi mitenkään noloa ainakaan miehelle, vaikka ei vastakaikua tulisi. Naiselle pienikin torjutuksi tuleminen on iso katastrofi.

Vierailija
12/12 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies nyt tulkitsee saaneensa pakit, joten sinun pitää tehdä aloite. Hänhän yritti lähestyä sinua baarissa, mutta torjuit hänet. Ei kannattaisi torjua miestä, josta on kiinnostunut. Niitä lähestymisyrityksiä ei välttämättä kovin monta tule.