Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä hyvä esimerkki, miten oikein laitetut kulmakarvat kaunistaa:

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En 😀 Joskus 2000-luvun alussa oli yleinen näky.Ehkä itselläkin sen suuntaista silloin.

Vierailija
2/9 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni myös terävät ja kulmikkaat voi olla hyvät, kuten vaikka megan foxilla. Nuo ekassa kuvassa on vaan yliampuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/9 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin luonnollisempi ja hyvin tehty meikki...

Vierailija
4/9 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa noudattaa kulmakarvojen luonnollisia linjoja ja värikään ei saisi olla liian tumma ja tukkoon maalattu.

Vierailija
5/9 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuet ja kynämäiset kulmakarvat ovat pääsääntöisesti kaameat.

Olen tosi tyytyväinen, että nyt on muotia luonnollisemmat, paksut kulmakarvat! En ole nyppinyt kulmiani juurikaan pitkiin aikoihin.

Vierailija
6/9 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄSKI kirjoitti:

Muutenkin luonnollisempi ja hyvin tehty meikki...

Ei liity aiheeseen, mutta kissantassun kuva on kiva!

Vierailija
7/9 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kosmetologit aina pilaavat kulmat? En ole yhdenkään käsistä tyytyväisenä lähtenyt. Jos värjätään tulee aina mustat vaikka sanon että ihan vähän sävyä. Ja nypitään viivat vaikka haluaa luonnolliset. Ja en minä sorru pilaamaan vaan se tekijä.

Vierailija
8/9 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kosmetologit aina pilaavat kulmat? En ole yhdenkään käsistä tyytyväisenä lähtenyt. Jos värjätään tulee aina mustat vaikka sanon että ihan vähän sävyä. Ja nypitään viivat vaikka haluaa luonnolliset. Ja en minä sorru pilaamaan vaan se tekijä.

Nyppiminen ja värjääminen on niin helppo ja nopea tehdä itse, että siitä ei kannata maksaa kenellekään, varsinkin jos lopputulos ei miellytä.

Vierailija
9/9 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyppiminen ja värjääminen on niin helppo ja nopea tehdä itse, että siitä ei kannata maksaa kenellekään, varsinkin jos lopputulos ei miellytä.

No ei oo helppo nyppiä huonolla näöllä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi