Tässä hyvä esimerkki, miten oikein laitetut kulmakarvat kaunistaa:
Cher Lloyd ennen:
http://2.bp.blogspot.com/_Ne2M0eHidP8/TLYBmodPJ7I/AAAAAAAAAQg/55VSjIkIb…
Nyt:
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/10/08/22/39390B0D00000578-0-image-m…
Sorrutko sinä tuohon ensimmäiseen kulmakarvatyyliin?
Kommentit (9)
Mielestäni myös terävät ja kulmikkaat voi olla hyvät, kuten vaikka megan foxilla. Nuo ekassa kuvassa on vaan yliampuvat.
Muutenkin luonnollisempi ja hyvin tehty meikki...
Kannattaa noudattaa kulmakarvojen luonnollisia linjoja ja värikään ei saisi olla liian tumma ja tukkoon maalattu.
Ohuet ja kynämäiset kulmakarvat ovat pääsääntöisesti kaameat.
Olen tosi tyytyväinen, että nyt on muotia luonnollisemmat, paksut kulmakarvat! En ole nyppinyt kulmiani juurikaan pitkiin aikoihin.
LÄSKI kirjoitti:
Muutenkin luonnollisempi ja hyvin tehty meikki...
Ei liity aiheeseen, mutta kissantassun kuva on kiva!
Miksi kosmetologit aina pilaavat kulmat? En ole yhdenkään käsistä tyytyväisenä lähtenyt. Jos värjätään tulee aina mustat vaikka sanon että ihan vähän sävyä. Ja nypitään viivat vaikka haluaa luonnolliset. Ja en minä sorru pilaamaan vaan se tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kosmetologit aina pilaavat kulmat? En ole yhdenkään käsistä tyytyväisenä lähtenyt. Jos värjätään tulee aina mustat vaikka sanon että ihan vähän sävyä. Ja nypitään viivat vaikka haluaa luonnolliset. Ja en minä sorru pilaamaan vaan se tekijä.
Nyppiminen ja värjääminen on niin helppo ja nopea tehdä itse, että siitä ei kannata maksaa kenellekään, varsinkin jos lopputulos ei miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyppiminen ja värjääminen on niin helppo ja nopea tehdä itse, että siitä ei kannata maksaa kenellekään, varsinkin jos lopputulos ei miellytä.
No ei oo helppo nyppiä huonolla näöllä..
En 😀 Joskus 2000-luvun alussa oli yleinen näky.Ehkä itselläkin sen suuntaista silloin.