Mikä näistä on mielestäsi pettämistä?
1. Seksiviestit/kuvat
2. Suuteleminen
3. Seksi
4. Halaaminen
5. Tekstiviestit jossa ihastus ilmassa
Kamalaa olen tehnyt nuo kaikki poikaystäväni selän takana toisten miesten kanssa(parisuhteessa kun olen) hän ei tiedä mistään noista.
Mitkä noista laskisit pettämiseksi?
Kommentit (17)
Kuvia on tyhmää lähettää. Tulet katumaan sitä myöhemmin kun ne menee jakoon.
Poikaystäväsi tekee noita myös, joten mikään ei ole pettämistä.
Kaikki, jos et ole avoimesti niitä kumppanisi edessä tehnyt, ja jos hän niistä loukkaantuisi.
Mitä väliä sillä on kun et kuitenkaan välitä.
Vierailija kirjoitti:
Kuvia on tyhmää lähettää. Tulet katumaan sitä myöhemmin kun ne menee jakoon.
Kasvot ei näy näissä kuvissa niin aivan sama vaikka menee jakoon.
T. Ap
Keksitty juttu kun tuota parisuhdetta ja poikaystävää jankataan.
Vierailija kirjoitti:
Keksitty juttu kun tuota parisuhdetta ja poikaystävää jankataan.
Kyllä ihan totta on. Oma asiasi haluatko uskoa vai et. Todella moni tekee tuommoisia kumppaninsa selän takana.
Kaikkihan nuo ovat pettämistä. Halaaminen on siinä rajoilla. Riippuu ihan miten olet halannut. Kaverillisesti vai romanttisesti. Suosittelen eroa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki, paitsi kohta 4.
Näin meilläkin.
No mielestäni seksi ja suuteleminen. Kohdat ykkönen ja vitonen eivät ole varsinaisesti pettämistä, mutta voivat johtaa siihen. Tuolloin olisi syytä miettiä eroa. Halaamista en laske pettämiseksi. Kavereita miespuolisiakin voi halata, jos suhde ei sitä kestä, niin huonoissa kantimissa on.
Tuo on täysin parin oma valinta.
Jos ei tahdo että mies pussaa toisia, se on raja.
Sama toisinpäin, silloin taas raja.
Koska toinen ei voi sanoa miten kumppanin tulee olla niin valinta pitää olla yhteinen. Jos ei voi olla pussaamatta muita ihmisiä niin ei häntä voi kieltääkään mutta silloin kuuluu arvioida voidaanko jatkaa parisuhdetta.
Toista ei voi sitoa, vaan tavallaan haluta yhteistä hyvää ja jos se mitä itse tahtoo on eri mitä kumppani sietää on huono, sitten se menee pettämiseksi.
Olen ollut nykyisessä ihmissuhteessani reilu 15 vuotta ja kokenut mustasukkaisuuden, täydellisen onnellisuuden ja muuttuvien seksuaalisuuden vaiheita (vapaa suhde siihen että kielari on väärin). Nuo asiat tuppaa muuttumaan sinun mukaan mutta myös kumppanin kasvun myötä.
Kaikki muut paitsi halaaminen, riippuen tietysti siitä millä tavalla halaa.
Kaikki mitä et pysty tekemään poikaystäväsi/miehesi edessä, on pettämistä. Jos salaa asian, on huono omantunto, se on pettämistä.