Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun rakkaus ei riitä - kaikki murskana eron jälkeen

Vierailija
09.10.2016 |

Poikaystäväni ilmoitti muutama päivä sitten, että haluaa erota. Ei ole mitään varsinaista syytä vaan häntä vain ahdistaa ja suhteemme ei tunnu nyt tässä tilanteessa oikealta.
Olen täysin murtunut. On vaikeaa hengittää, oksettaa. Viimeiset kolme vuotta ovat valuneet täysin hukkaan. Olin ensimmäistä kertaa elämässäni rakastunut, mutta näköjään rakkauteni ei ollut tarpeeksi.
Sovimme puhuvamme tilanteen läpi vielä erikseen, kun pahin tunnemyrsky on laantunut, mutta ei se kai mitään enää muuta. En pysty edes kuvaamaan, miten pahalta tuntuu. Kaikki tuntuu merkityksettömältä.
En päästä ihmisiä lähelleni helposti. Tälle miehelle uskalsin näyttää herkimmät puoleni, laskin kaikki muurit. Hän yritti lohduttaa, että kyllä aika parantaa ja elämään tulee ennen pitkään uusia ihmisiä, mutta ajatus ei lohduta nyt yhtään. Ehkä olisi helpompaa olla sarjarakastuja, hypätä suhteesta toiseen, mutta minulle suhteiden luominen on vaikeaa.
En tiedä, mitä pitäisi tehdä. Miten olo helpottuisi, miten jaksaa jatkaa elämää eteenpäin... Kaikki tuntuu olevan nyt murskana.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on.... Kukaan ei ole eroon kuollut.

Vierailija
2/9 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tiedät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin siinä sitten käy, kun rakentaa koko olemassaolonsa toisen ihmisen varaan. Rakenna nyt itse elämällesi tukeva pohja, jolla selviät, vaikket koskaan ryhtyisikään enää parisuhteeseen. Jos joku sitten löytyykin, sinulla on muutakin merkityksellistä kuin vain se parisuhde.

Vierailija
4/9 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on.... Kukaan ei ole eroon kuollut.

Olipa taas harvinaisen typerä ja ylimielinen kommentti. Aivan varmasti ihmisiä on eron johdosta kuollut. Minäkin tunsin yhden, joka jätetyistä tulemisen johdosta hirtti itsensä.

Vierailija
5/9 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsemurhan tekee eron vuoksi niin taustalla on muitakin ongelmia. Uusia ihmissuhteita tulee aina. Ero ei ole kuolema vaan uuden alku.

Vierailija
6/9 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin,kun mies rakastui toiseen, että haluaisinko hänen jäävän velvollisuudesta suhteeseen minun,joka rakastan häntä, kanssa. En halunnut.

Vierailija
7/9 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä eroon voi kuolla. Mutta aplle toivon tsemppiä! Kannattaa kirjoittaa ajatuksia, hengittelyä syvään ja kuunnella itseään. Hengitys oikeasti auttaa. Kun olet päässyt pahimman yli, voit alkaa keskittyä asioihin, jotka tuottavat iloa ka nautintoa sinulle.

Vierailija
8/9 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sen kuuluukin tuntua tolta. Yksikään vuosi ei ole mennyt hukkaan! Sehän on kamala ajatus. Et ole ollut kuin tässä yhdessä pitempiaikaisessa suhteessa ja ilmeisesti ette asu yhdessä. Usko pois, rakastua voi uudelleen, vaikkei siltä varmaan juuri nyt tunnu. Mieti ystäväpiiriäsi, kuinka moni heistä on kokenut saman ja kuinka nousivat sieltä surun ja ahdistuksen syövereistä.

Vierailija
9/9 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen pahoillani.

Ainoa, mikä auttaa erotuskaan on mielestäni aika.

Kun riittävästi aikaa on mennyt, niin huomaat, ettei mies molella tapaa sopinut sinulla lainkaan.

Onnellisia suhteita on onneksi olemassa. Toivon, että vielä sinullekin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi