Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menin ihastumaan naiseen

Vierailija
09.10.2016 |

Olen reilu kolmekymppinen nainen ja naimissa miehen kanssa. Meillä on lapsi ja kaiken pitäisi olla ainakin näennäisesti hyvin, mitä nyt parisuhde haalistunut näiden yhdessä vietettyjen vuosien aikana. Nyt sitten kävi niin, että tapasin naisen, johon ihastuin. En tule näkemään tätä naista enää uudestaan, sillä kyseessä oli vain satunnainen baarituttavuus, mutta mielessä tuo pyörii kuitenkin. Oma parisuhde tuntuu entistäkin tylsemmältä ja huonovointisemmalta. Koko oma elämä tuntuu epämiellyttävältä. Onneksi on edes työ, mihin uppoutua ja se vie ajatuksia muualle. Miten tästä pääsee eteenpäin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tilanne. Kuulostaa siltä, että rakkaus avioliitossanne on kuollut. Auttaisiko parisuhdeterapia, oletteko miettineet tai kokeilleet? Jos se ei kiinnosta, mieluummin sitten niin, että eroat ensin ja vasta sen jälkeen alat etsiä uutta miestä tai naista. Pettäminen on kivuliasta myös pettäjälle.

Vierailija
2/5 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten ventovieraassa sai ihastumaan. Saitko huomiota vai teitkö jotain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa sanoa mikä sai ihastumaan. Jutut ja olemus olivat mieleeni. Suutelimme, mutta siinä mielessä olin järjissäni, ettemme vaihtaneet yhteystietoja. Näin ei tule kiusausta olla yhteydessä. Nyt en vaan saa tuota pois mielestä. Tiedän oikein hyvin, että pettäminen ja muu ei ole ratkaisu mihinkään. Harmittaa tämä oman suhteen huono tila. Rakkaus on tosiaan päässyt kuolemaan. Ehkä nyt vain epätoivoisesti haen sitä alitajuisesti muualta. Ero on kuitenkin todella iso juttu ja se pelottaa.

Vierailija
4/5 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo sukupuoli asiaan liittyy? Menettele kuten menettelisit miehen kohdalla.

Vierailija
5/5 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin mennä Lidliin tänään.