Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polttarit - mikä on oikea tapa toimia?

Vierailija
09.10.2016 |

miten tulisi toimia tilanteessa, jossa morsian on esittänyt selkeän toiveen siitä missä haluaisi polttarinsa viettää ja miten ruokailut järjestettäisiin, mutta yksi kaasoista on jo aiemmin torpannut idean kun olen sitä ehdottanut? Läheisten ja kutsuttujen porukka on pieni ja morsian on ehtinyt suurimmalle osalle jo kertomaan haluamastaan, nämä kaikki ovat myös olleet sitä mieltä että morsiamen idea on mahtava. Pitäisikö siis ajatus puskea läpi yhden kaason vastusteluista huolimatta (meitä on useampi) vai onko sopivampaa järjestää jotain muuta, vaikkakaan ei ihan sitä mitä morsian haluaisi? Olen kuullut useammalta kommenttia, että putäisi toteuttaa morsiamen toive kaikesta huolimatta, ja ne jotka eivät tykkää voivat jäädä näiltä osin pois.

Vastusteleva kaaso on läheinen ystäväni, eikä tarkoitus ole tosiaan pahoittaa hänen mieltään tai kävellä hänen ylitseen. Hän on myös morsiammelle meistä kenties se läheisin, joten olisi hienoa jos pää vielä kääntyisi ilman suurempaa mielipahaa kenellekään. Ei kyllä olisi kiva tuottaa pettymystä morsiammellekaan eli kuuntelen mielelläni kommentteja.

Vielä yksi asia, joka saattaa liittyä tähän on se ikuinen raha. Morsiamen toive ei ole mielestänikään halvimmasta päästä. Helposti tulisi satasen edestä kustannettavaa kaikille. Ymmärrän ettei tuollaista summaa jokaisella ole laittaa. Olen myös ehdottanut että voisin tarvittaessa maksaa jostain enemmän että muiden budjettia saataisiin pienennettyä, mutta ajatus ei ottanut kaasolta tulta alleen, mieluummin kaikki maksavaisivat saman. Omaa budjettia olisi myös mahdollista pienentää jättämällä jotain morsiamen toivomista ruokailuista väliin, mutta sekin saattaa olla syrjivää? Tuo summa ei tunnu muita haittaavan, sillä se menisi lähinnä omien kulujen korvaamiseen, ei niinkään morsiamen juttuihin. En oikeasti tiedä miten kuuluisi toimia, ettei ketään harmistuisi.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä