Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten tekemä treffipalvelu

Vierailija
09.10.2016 |

Jos naiset täällä jatkuvasti valittavat treffipalveluiden laadusta, niin miksi he eivät itse tee sellaista?
Koodarinaisia löytyy varmasti jotka pystyvät tekemään vaikka talkoilla sellaisen sovelluksen joka miellyttää.
Itse en miehenä ole nettitreffeillä, Tinderissä tai muissa ihmismarkkinapalveluissa koska ne ovat kuraa. Itseäni miellyttää tapahtumapohjainen treffailu ilman sikkuleimaa. Fiksusti ja harkiten toteutetussa ja ylläpidetyssä palvelussa voisin kyllä harkita olevani. Ehkä joku Facen tapainen osallistava tapahtumafoorumi voisi kolahtaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista naisten kovin paljon valittaneen treffipalvelujen laadusta ylipäänsä, mutta jos olen väärässä niin totean siinäkin tapauksessa, että näin pienellä väestöllä on ihan turha laittaa paukkuja niihin palveluihin. Samat ihmiset niissä joka tapauksessa pyörivät.

Vierailija
2/6 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä onko vika niissä alustoissa vai siinä tarjonnassa - jonka osa olen tietysti itsekin. Pettynyt olen kyllä siihen, millaisia miehiä olen tavannut ja mitä saanut matcheiksi. Ei oo  saanut ketään kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ylläpito voisi mielestäsi vaikuttaa deittailijoiden olemukseen? Ai vähän samalla tavalla kuin mitä mediaa seuraat, niin silleen alat ajatella, lol 😁

Vierailija
4/6 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ylläpito voisi mielestäsi vaikuttaa deittailijoiden olemukseen? Ai vähän samalla tavalla kuin mitä mediaa seuraat, niin silleen alat ajatella, lol 😁

Vierailija
5/6 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että naisnäkökulmasta toteutettuna palvelu olisi erilaisista lähtökohdista rakennettuna erilainen ja voisi kiinnostaa minua miehenä. Nykyisethän perustuvat täysin markkinaehtoiseen rahastukseen.

Vierailija
6/6 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että naisnäkökulmasta toteutettuna palvelu olisi erilaisista lähtökohdista rakennettuna erilainen ja voisi kiinnostaa minua miehenä. Nykyisethän perustuvat täysin markkinaehtoiseen rahastukseen.

Nythän sulla olis tilaisuus jakaa ideoitasi tänne meille suurelle yleisölle. Mä en ainakaan tajua mitä tarkoitat, sori vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi