Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Trumpin kommentti naisista on väärin? Mieshän puhu täyttä faktaa

Vierailija
09.10.2016 |

Kun miehellä on statusta ja rahaa, niin naiset antavat anteeksi kaiken pettämiset ja huonot kohtelut kunhan saa vain pysyä tuon rikkaan statusmiehen rinnalla!

Näin se naisten luonto on toiminut kauttahistorian! Nämä on näitä totuuksia joita ei saisi laukoa. Trumpilla on sentään munaa puhua asiat sillä tavalla kuten ne ovat, vaikka ne loukkaavatkin niitä jotka haluavat vaieta totuuksilta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
2/10 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vähän yksinkertainen. Jokaisella on oikeus koskemattomuuteen, ja vaikka jotkut naiset rahan ja maineen perässä olisivatkin, on meitä sellaisia paljon joille asialla ei ole merkitystä. Jos trump kourisi minua, saisi poliisin yhteydenoton peräänsä. Joten äläpä mv-lehtimäisesti toitota yhtä totuutta, kun harmaan sävyjä on mustan ja valkoisen välissä aika paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meillä oppikirjoissakin nykyään. 

Vierailija
4/10 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Mutta nykyaikana ei saa sanoa tosiasioita jos niistä joku loukkaantuu.

Saa sanoa ainoastaan asioita joiden ihmiset haluaisivat olevan totta mutta jotka eivät oikeassa elämässä pidä paikkaansa.

Tavallaan ihanteita julkaistaan tosiasioina ja niiden vastaiset asiat ovat tuomittavia ja vääriä. Vaikkakin ne olisivat todellinen totuus .

Vierailija
5/10 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt-mammana minulle olisi sosiaalisesti hyväksyttävää lyödä Trumppia turpaan kourimisesta. Se on hyväksyttävää, koska olen köyhä ja huonosti koulutettu.

Vierailija
6/10 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ap:sta ihan ok, jos Trump kourisi sua haarovälistä (olit sitten nainen tai mies) ja kerskailisi siitä sitten eteenpäin?

Vierailija
7/10 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla vähän yksinkertainen. Jokaisella on oikeus koskemattomuuteen, ja vaikka jotkut naiset rahan ja maineen perässä olisivatkin, on meitä sellaisia paljon joille asialla ei ole merkitystä. Jos trump kourisi minua, saisi poliisin yhteydenoton peräänsä. Joten äläpä mv-lehtimäisesti toitota yhtä totuutta, kun harmaan sävyjä on mustan ja valkoisen välissä aika paljon.

Kaikilla on oikeus koskemattomuuteen mutta kyse onkin siitä että rikas ja tunnettu voi käyttäytyä täysin eritavalla kuin tavallinen Pekka. Ja tämä oli se Trumpin puheen tarkoitus.

Jos kuuluisa miljonääri baaritiskillä läpsäisee naista takamukselle, hymyilee ja kehuu naista kauniiksi ja sanoo haluavansa tarjota juoman on keskimääräisesti naisten reaktio aivan erilainen verrattuna siihen että se Postimies Pekka tekisi saman.

Trump tietää tämän koska on sen itse havainnut. Ja kun hän sen sanoo ääneen se onkin kauheaa, vaikka kyseessä on tosiasia.

Vierailija
8/10 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

de Niron mielipide Trumpista, aika osuva:

Vierailija
9/10 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yksi on haastanut Trumpin oikeuteen siitä.

https://www.theguardian.com/us-news/2016/jul/20/donald-trump-sexual-ass…

Vierailija
10/10 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpilla on Trumpin kokemus maailmasta. Niin outoa kuin se onkin, hän vaikuttaa usein vilpittömältä. Eli yksinkertainen ihminen, joka pitää omaa kokemustaan ainoana oikeana. Sama ongelma muuten vaivaa useimpia av-palstailijoitakin.

Itse en viitsi ottaa todesta palstalassukoiden valituksia naisten opportunismista, mutta on jollain lailla helpompaa uskoa Trumpia kun hän sanoo, että on ahdistellut naisia ja selvinnyt kuin koira veräjästä. Rahalla saa jne.

Toki keski-ikäisenä naisena, jonka parhaat päivät ovat ulkonäöllisesti takanapäin, on sanottava, että nyt olisi turha tulla kourimaan. :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi