Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antakaa helppoja vikkejä miten lihota!! Kaloripitoisia syömisiä jne..

Vierailija
08.10.2016 |

Oon 168cm/52 kg ja haluaisin ainakin 4-5 kg painoa lisää.
Miten saisin sen mahdollisimman pienellä vaivalla? Alan väsyä jo isojen annosten syömiseen enkä edes niillä meinaa lihota.

En liiku muutenkaan juuri yhtään.

Mutta antakaa syömisvinkkejä kuinka lihoo helposti!
Entä eikö illalla syöminen ole lihottavampaa kuin aamu syöminen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalipainoinen olet ap!!!

En käsitä miksi pitäisi syömällä lihottaa. Siitä ei ole, kuin haittaa. Olet ihan sopusuhtainen noissa mitoissa.

Vierailija
2/12 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poimi puolukoita. Niissä on niin paljon ravintoa, että pulleat ja laiskat työttömätkin elää herroiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käsitä miksi pitäisi syömällä lihottaa. Siitä ei ole, kuin haittaa. Olet ihan sopusuhtainen noissa mitoissa.

En kyllä sanoisi noin. Alkaa tuo apn paino olemaan siinä ja siinä onko enää terveen näköistä.

Vierailija
4/12 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lievää alipainoahan tuo on. Ap:n mainitsemat 4-5kg lisää niin ollaan jo normaalipainon puolella.

Vierailija
5/12 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaa. Stressi lihottaa.

Vierailija
6/12 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä sanoisi noin. Alkaa tuo apn paino olemaan siinä ja siinä onko enää terveen näköistä.

Höpsis, itse olen 45 kg ja hengissä, ja AP on ihan unelmamitoissani... Ja AP ei sanonut harrastavansa liikuntaa, joten hän ei ole kuihtunut anorektikko, vaan tuo on hänen normaali painonsa.

Yllättäen en osaa antaa hyviä ruokavinkkejä, mutta ota vaikka rypsiöljyä pari rkl joka päivä. Suosittelisin kyllä hankkimaan painoa mieluummin lihaskunnon kuin läskin muodossa. Aloita siis liikunta ja syö samalla niin paljon kuin mieli tekee, ja enemmänkin.

Vierailija
7/12 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö säännöllisesti ja usein. Riittävästi proteiinia ja rasvoja. Välipalaksi pähkinöitä tms korkeaenergistä ja terveellistä. Lihaskuntotreeniä päälle, että massa tulee kiinteänä eikä läskinä.

8/12 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä lihota itteäs oot jo nyt läski

Vierailija
9/12 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo paljon makeaa siideriä, niissä on yleens 200 kaloria /tölkki. Lisäksi kännissä ja darrassa maistuu kaikki suolainen. Myös kannabis kasvattaa ruokahalua.

Vierailija
10/12 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salille. Lihas painaa.

Vierailija
11/12 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta saanko kysyä miksi haluat lihottaa? :) itse olen tasan samanpituinen ja painoa 52.5 ja painoindeksini on normaali. Muistaakseni se raja menee jossain 52.2 tms, eli jos tarkkoa ollaan niin jos et ihan 52.0 ole niin et ole edes nipin napin lievästi alipainoinen. Tottakai olisit normaalipainoinen vielä +5 kiloisena etkä vielä lähellä lievää ylipainoa, en vain ymmärrä miksi minun painoinen ja pituinen haluaisi välttämättä lihottaa? Ellet halua bodariksi johonkin kisoihin tms.

Vierailija
12/12 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kuntosalilla. Karppaa. Ole jatkuvasti "laihdutuskuurilla". Lihavia yhdistää nuo kolme asiaa.