Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syntisten ainoa pelastaja, Vapahtaja Jeesus Kristus!

Vierailija
08.10.2016 |

Anna elämäsi ja sydämesi Jeesukselle.
Jumalan Pojan veri valui ristillä syntisten pelastukseksi. Kuka ikinä uskoo Jeesukseen, pelastuu.

Jumala tahtoo että sinä pelastut taivaaseen, ikuiseen elämään. Teethän ratkaisusi jo nyt...
Tee parannus ja usko evankeliumi. Jätä syntinen elämä taaksesi.

Jumala siunatkoon ja armahtakoon teitä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile Jumalaa! Jeesus oli Profeetta ja Opettaja, ei Jumalan poika! سبحانك اللهم و بحمدك،  وتبارك اسمك، و تعالى جدك، ولا إله غيرك 

Vierailija
2/13 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalaa ei ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoile Jumalaa! Jeesus oli Profeetta ja Opettaja, ei Jumalan poika! سبحانك اللهم و بحمدك،  وتبارك اسمك، و تعالى جدك، ولا إله غيرك 

Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. -Joh.14:6

Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus --1 Tim. 2:5

2. Ja kuuden päivän kuluttua Jeesus otti mukaansa Pietarin ja Jaakobin ja Johanneksen ja vei heidät erilleen muista korkealle vuorelle, yksinäisyyteen. Ja hänen muotonsa muuttui heidän edessään;

3. ja hänen vaatteensa tulivat hohtaviksi, niin ylen valkoisiksi, ettei kukaan vaatteenvalkaisija maan päällä taida semmoiseksi valkaista.

4. Ja heille ilmestyivät Elias ynnä Mooses, ja nämä puhuivat Jeesuksen kanssa.

5. Niin Pietari rupesi puhumaan ja sanoi Jeesukselle: "Rabbi, meidän on tässä hyvä olla; tehkäämme siis kolme majaa, sinulle yksi ja Moosekselle yksi ja Eliaalle yksi".

6. Sillä hän ei tiennyt, mitä sanoa, koska he olivat peljästyksissään.

7. Ja tuli pilvi, joka peitti heidät varjoonsa, ja pilvestä kuului ääni: "Tämä on minun rakas Poikani; kuulkaa häntä".

8. Ja yhtäkkiä, kun he katsahtivat ympärilleen, eivät he enää nähneet ketään muuta kuin Jeesuksen, joka yksinänsä oli heidän kanssaan.

9. Ja heidän kulkiessaan alas vuorelta hän teroitti heille, etteivät kenellekään kertoisi, mitä olivat nähneet, ennenkuin vasta sitten, kun Ihmisen Poika oli noussut kuolleista. --Mark. 9

Vierailija
4/13 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen.

Vierailija
5/13 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. -Joh.14:6

Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus --1 Tim. 2:5

2. Ja kuuden päivän kuluttua Jeesus otti mukaansa Pietarin ja Jaakobin ja Johanneksen ja vei heidät erilleen muista korkealle vuorelle, yksinäisyyteen. Ja hänen muotonsa muuttui heidän edessään;

3. ja hänen vaatteensa tulivat hohtaviksi, niin ylen valkoisiksi, ettei kukaan vaatteenvalkaisija maan päällä taida semmoiseksi valkaista.

4. Ja heille ilmestyivät Elias ynnä Mooses, ja nämä puhuivat Jeesuksen kanssa.

5. Niin Pietari rupesi puhumaan ja sanoi Jeesukselle: "Rabbi, meidän on tässä hyvä olla; tehkäämme siis kolme majaa, sinulle yksi ja Moosekselle yksi ja Eliaalle yksi".

6. Sillä hän ei tiennyt, mitä sanoa, koska he olivat peljästyksissään.

7. Ja tuli pilvi, joka peitti heidät varjoonsa, ja pilvestä kuului ääni: "Tämä on minun rakas Poikani; kuulkaa häntä".

8. Ja yhtäkkiä, kun he katsahtivat ympärilleen, eivät he enää nähneet ketään muuta kuin Jeesuksen, joka yksinänsä oli heidän kanssaan.

9. Ja heidän kulkiessaan alas vuorelta hän teroitti heille, etteivät kenellekään kertoisi, mitä olivat nähneet, ennenkuin vasta sitten, kun Ihmisen Poika oli noussut kuolleista. --Mark. 9

Höpö höpö, tällaista ei Koraanissa lue. Kuten sanottua, rukoile Jumalaa! Älä profeettoja sillä profeetat eivät sinua kuule!

Vierailija
6/13 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala ei kuule syntistä ihmistä, koska synti erottaa Jumalasta. Yhteys on tällöin poikki. Jos olet rikkonut yhtäkin kymmenestä käskystä olet rikkonut ne kaikki, olet lainrikkoja ja sellaisenaan taivaaseen kelpaamaton.

Mutta Jumala rakasti maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa jotta yksikään joka Häneen uskoo ei hukkuisi vaan saisi iankaikkisen elämän. Jeesus on Jumalan Karitsa.

Vierailija
7/13 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesse otti melaa eestä ja takaa

Vierailija
8/13 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain yksi Jumala, Israelin Jumala, Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala. Ja yksi Herra, Jeesus Kristus joka on Jumalan Poika ja Jumala.

Jumala on kolmiyhteinen. Isä, Poika ja Pyhä Henki.

Vierailija
9/13 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus voitti kuoleman ja on ylösnoussut Vapahtaja.

Odotan Hänen paluutaan kirkkaudessa ja kunniassa :)

Vierailija
10/13 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus ei ketään pelasta vaan jokainen tekee sen itse. Liittykää Saatanaan ja ansaitkaa paikkanne jumalten joukossa.

Vierailija
11/13 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala jakoi Punaisenmeren kahtia!

13. Mooses vastasi kansalle: "Älkää peljätkö; pysykää paikoillanne, niin te näette, minkä pelastuksen Herra tänä päivänä antaa teille; sillä sellaista, minkä näette egyptiläisille tapahtuvan tänä päivänä, ette koskaan enää tule näkemään.

14. Herra sotii teidän puolestanne, ja te olkaa hiljaa."

15. Ja Herra sanoi Moosekselle: "Miksi huudat minulle? Sano israelilaisille, että he lähtevät liikkeelle.

16. Mutta sinä nosta sauvasi ja ojenna kätesi meren yli ja halkaise se, niin että israelilaiset voivat käydä meren poikki kuivaa myöten.

17. Ja katso, minä paadutan egyptiläisten sydämet, niin että he tulevat heidän perässänsä; minä näytän kunniani tuhoamalla faraon ja koko hänen sotajoukkonsa, hänen sotavaununsa ja ratsumiehensä.

18. Ja egyptiläiset tulevat tietämään, että minä olen Herra, kun minä näytän kunniani tuhoamalla faraon, hänen sotavaununsa ja ratsumiehensä."

19. Niin Jumalan enkeli, joka oli kulkenut Israelin joukon edellä, siirtyi kulkemaan heidän takanansa; ja pilvenpatsas siirtyi heidän edeltänsä ja asettui heidän taaksensa

20. ja tuli egyptiläisten joukon ja Israelin joukon väliin; ja pilvi oli pimeä noille ja valaisi yön näille. Näin koko yönä toinen joukko ei voinut lähestyä toista.

21. Ja Mooses ojensi kätensä meren yli. Niin Herra saattoi vahvalla itätuulella, joka puhalsi koko yön, meren väistymään ja muutti meren kuivaksi maaksi; ja vesi jakautui kahtia.

22. Ja israelilaiset kulkivat meren poikki kuivaa myöten, ja vesi oli heillä muurina sekä oikealla että vasemmalla puolella.

23. Ja egyptiläiset, kaikki faraon hevoset, hänen sotavaununsa ja ratsumiehensä, ajoivat heitä takaa ja tulivat heidän perässänsä keskelle merta.

24. Kun aamuvartio tuli, katsahti Herra egyptiläisten joukkoa tulenpatsaasta ja pilvestä ja saattoi hämminkiin egyptiläisten joukon.

25. Ja hän antoi heidän vaunujensa pyöräin irtautua, niin että heille kävi vaikeaksi päästä eteenpäin. Niin egyptiläiset sanoivat: "Paetkaamme Israelia, sillä Herra sotii heidän puolestansa egyptiläisiä vastaan".

26. Mutta Herra sanoi Moosekselle: "Ojenna kätesi meren yli, että vedet palautuisivat ja peittäisivät egyptiläiset, heidän sotavaununsa ja ratsumiehensä".

27. Niin Mooses ojensi kätensä meren yli, ja aamun koittaessa meri palasi paikoillensa, egyptiläisten paetessa sitä vastaan; ja Herra syöksi egyptiläiset keskelle merta.

28. Ja vedet palasivat ja peittivät sotavaunut ja ratsumiehet, koko faraon sotajoukon, joka oli seurannut heitä mereen; ei yksikään heistä pelastunut.

29. Mutta israelilaiset kulkivat kuivaa myöten meren poikki, ja vesi oli heillä muurina sekä oikealla että vasemmalla puolella.

30. Niin Herra pelasti Israelin sinä päivänä egyptiläisten käsistä, ja Israel näki egyptiläiset kuolleina meren rannalla.

31. Ja Israel näki sen suuren teon, jonka Herra teki tuhotessaan egyptiläiset. Silloin kansa pelkäsi Herraa ja uskoi Herraan ja uskoi hänen palvelijaansa Moosesta.  --Exodus 14

Vierailija
12/13 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30. Niin Herra pelasti Israelin sinä päivänä egyptiläisten käsistä, ja Israel näki egyptiläiset kuolleina meren rannalla.

31. Ja Israel näki sen suuren teon, jonka Herra teki tuhotessaan egyptiläiset. Silloin kansa pelkäsi Herraa ja uskoi Herraan ja uskoi hänen palvelijaansa Moosesta.

Ylistys Jumalalle!

Vierailija
13/13 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsiisus...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi