Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te yksinäiset ette perusta facebookryhmiä tai jotain

Vierailija
08.10.2016 |

jossa voisitte sopia milloin ja missä kokoontuisitte? Vaikka sosiaaliset taidot eivät olisikaan kaikkein parhaat niin kyllä siellä ystäviä löytäisi. Facen kautta helppo sopia eri kaupungeissa tapaamiset.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt. Yksinäiset marisee täällä ja facessa että miksi minut jätetään yksin. Miksi eivät voi etsiä toista yksinäistä ja alkaa kaveriksi? Täällä on siitä joskus puhuttu, ja yksinäiset sanoivat etteivät halua jotain luuseria tai kummajaista eli toista yksinäistä kaveriksi, pitäis päästä aina sen suosituimman ihmisen bestikseksi.

Vierailija
2/8 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisille on fb-ryhmiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook on täynnä ryhmiä yksinäisille. Nuorille, vanhoille. Seuraa etsiville. Ystäviä etsiville.

Vierailija
4/8 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisille on ryhmiä. Itsekin kuulun kahteen. Ei vain ole ketään muuta täältä päin. En halua nettikavereita. Haluan kutsua kylään, kyläillä ja nähdä kaupungilla ilman hirveää matkustamista. 

Vierailija
5/8 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliset taidot eivät korreloi mitenkään sen kanssa että miten hyvät sosiaaliset taidot henkilöllä on, ekstrovertti ja paljon kavereita omaava ihminen voi olla sosiaalisissa tilanteissa tämä ihan täysi tumpelo kun taas sellainen hiljainen ja ujompi henkilö voi olla sosiaalisesti todella lahjakas ja muut ihmiset hyvin huomioonottava.

Vierailija
6/8 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaaliset taidot eivät korreloi mitenkään sen kanssa että miten hyvät sosiaaliset taidot henkilöllä on, ekstrovertti ja paljon kavereita omaava ihminen voi olla sosiaalisissa tilanteissa tämä ihan täysi tumpelo kun taas sellainen hiljainen ja ujompi henkilö voi olla sosiaalisesti todella lahjakas ja muut ihmiset hyvin huomioonottava.

Siis tarkoitin että yksinäisyys ei korreloi sosiaalisten taitojen kanssa :D T: Edellinen

Vierailija
7/8 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan itse kehtaisi liittyä mihinkään yksinäiset ryhmään ja kailottaa sillein maailmalle yksinäisyyttäni. Eikä ne ihmiset sen kummempia ole netissä kuin livenäkään. Yhtä paljon olen pettynyt netissä tutustustumiini ihmisiin. Se on lottovoitto kun löytää oikeasti mukavan ihmisen ja tuntuu että netissä saalistaa aika epämukavia henkilöitä runsaasti, katso vaikka tätä palstaa.

Vierailija
8/8 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä harvemmin asiasta valitan, mutta kuitenkin.. Face ei tunnu luonnolliselta väylältä tutustua uusiin ihmisiin. Profiili vaikuttaa liikaa ensivaikutelmaan ja toisaalta voin joutua tapaamiseen jonkun kammottavan ihmisen kanssa, jonka seurassa en viihdy. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän