Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Li Andersson on tyypillinen feministi - "kannattaa" armeijaa naisillekin, mutta ei ole itse käynyt inttiä :D

Vierailija
07.10.2016 |

Perus tyhjänpuhuja siis.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li on myös kuuma kissa, joten ei yhtään tyypillinen feministi.

Vierailija
2/11 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin äiti kannatti, että käyn kouluja, vaikka itse ei ollut käynyt kansakoulua kummempaa. Aika noloa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kuuma sellaisella paavoväyrysmäisellä tavalla.

Vierailija
4/11 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munkin äiti kannatti, että käyn kouluja, vaikka itse ei ollut käynyt kansakoulua kummempaa. Aika noloa

Huono vertaus. Li saa täyden maanpuolustuksellisen hyödyn, vaikka ei armeijaa käykään. Hän jätti intin väliin, koska se oli hänen sukupuolelleen mahdollista. Näetkö ristiriidan feministin teoissa ja puheissa?

Vierailija
5/11 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä miesasiamiehenä ainakin arvostan Li:tä siitä että hän julkisesti tekee kantansa selväksi, en minä feministeiltä enempää vaadi.

Vierailija
6/11 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono vertaus. Li saa täyden maanpuolustuksellisen hyödyn, vaikka ei armeijaa käykään. Hän jätti intin väliin, koska se oli hänen sukupuolelleen mahdollista. Näetkö ristiriidan feministin teoissa ja puheissa?

En näe. 662

Vierailija
7/11 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kuuma sellaisella paavoväyrysmäisellä tavalla.

Ok, kuka tykkää mistäkin.

Vierailija
8/11 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitten olisi ehdotus, jossa ei ole ristiriitaa? Onhan ehdotus tasa-arvoa edistävä ja parempi kuin nykytilanne, vaikka vieläkin parempi vaihtoehto olisi olemassa

Vierailija
9/11 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun valta tai mediavalta nousee päähän, toimitaan kuin entinen pappi: Älkää tehkö kuten minä teen, vaan kuten minä sanon. Näitä "entisiä pappeja" ovat päättäjälaitokset,  mm. eduskunta, hallitus ja tietyt hallinnolliset organisaatiot,  täynnä. Kuitenkin päättäjän oma kokemus on   tärkein tekijä, joka auttaa häntä aidosti ymmärtämään ja asettumaan niiden housuihin, joita yrittää sada omaan ruotuunsa. Kyse on psykologisesta tunne-elämyksestä, jonka mekanismia ei tässä ole tilaa selvittää. Joka tapauksessa ensimmäinen kysymys päättäjälle tulisi olla: oletko itse kokenut tai tehnyt  edustamaasi tai ajamaasi asiaa? Jos vastaus on ei, kannattaa suhtautua varsin skeptisesti asiaan.

Parhaat päätökset lähtevät aina niiltä, joilla on oikeaa tuntumaa ja kokemusta asiaan kuina asiaan.

Vierailija
10/11 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li Anderssonin maailmankuva on niin suppea, että sen tarinoita ei jaksa kuunnella. Varmaan suosittu anarkisti yms. piireissä.

Vierailija
11/11 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuu usein Turussa kauppahallissa ruotsinkielisten turkisnaisten kanssa japanilaisessa ravintolassa. On se vaan kova poliitikko, ei ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä