Li Andersson on tyypillinen feministi - "kannattaa" armeijaa naisillekin, mutta ei ole itse käynyt inttiä :D
Kommentit (11)
Munkin äiti kannatti, että käyn kouluja, vaikka itse ei ollut käynyt kansakoulua kummempaa. Aika noloa
Vierailija kirjoitti:
Li on myös kuuma kissa, joten ei yhtään tyypillinen feministi.
Joo, kuuma sellaisella paavoväyrysmäisellä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Munkin äiti kannatti, että käyn kouluja, vaikka itse ei ollut käynyt kansakoulua kummempaa. Aika noloa
Huono vertaus. Li saa täyden maanpuolustuksellisen hyödyn, vaikka ei armeijaa käykään. Hän jätti intin väliin, koska se oli hänen sukupuolelleen mahdollista. Näetkö ristiriidan feministin teoissa ja puheissa?
No kyllä minä miesasiamiehenä ainakin arvostan Li:tä siitä että hän julkisesti tekee kantansa selväksi, en minä feministeiltä enempää vaadi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono vertaus. Li saa täyden maanpuolustuksellisen hyödyn, vaikka ei armeijaa käykään. Hän jätti intin väliin, koska se oli hänen sukupuolelleen mahdollista. Näetkö ristiriidan feministin teoissa ja puheissa?
En näe. 662
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kuuma sellaisella paavoväyrysmäisellä tavalla.
Ok, kuka tykkää mistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitten olisi ehdotus, jossa ei ole ristiriitaa? Onhan ehdotus tasa-arvoa edistävä ja parempi kuin nykytilanne, vaikka vieläkin parempi vaihtoehto olisi olemassa
Kun valta tai mediavalta nousee päähän, toimitaan kuin entinen pappi: Älkää tehkö kuten minä teen, vaan kuten minä sanon. Näitä "entisiä pappeja" ovat päättäjälaitokset, mm. eduskunta, hallitus ja tietyt hallinnolliset organisaatiot, täynnä. Kuitenkin päättäjän oma kokemus on tärkein tekijä, joka auttaa häntä aidosti ymmärtämään ja asettumaan niiden housuihin, joita yrittää sada omaan ruotuunsa. Kyse on psykologisesta tunne-elämyksestä, jonka mekanismia ei tässä ole tilaa selvittää. Joka tapauksessa ensimmäinen kysymys päättäjälle tulisi olla: oletko itse kokenut tai tehnyt edustamaasi tai ajamaasi asiaa? Jos vastaus on ei, kannattaa suhtautua varsin skeptisesti asiaan.
Parhaat päätökset lähtevät aina niiltä, joilla on oikeaa tuntumaa ja kokemusta asiaan kuina asiaan.
Li Anderssonin maailmankuva on niin suppea, että sen tarinoita ei jaksa kuunnella. Varmaan suosittu anarkisti yms. piireissä.
istuu usein Turussa kauppahallissa ruotsinkielisten turkisnaisten kanssa japanilaisessa ravintolassa. On se vaan kova poliitikko, ei ihminen.