Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten reagoisit jos joku sukulaisesi alkaisi Kalle Päätalomaisesti
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En mitenkään. Olettaisin ensinnäkin että a) se varmasti kirjoittaa ikäviä asioita joissa vääristellään totuuksia monusta ja lähiperheestäni mutta b) tuskin niihin kukaan sellainen uskoo, jolla olisi mitään väliä ja c)mun luuserisukulaiseni tuskin saisi kirjoitettua edes yhtä julkaisukelpoista kirjaa, sarjasta ouumattakaan, joten tuskin siitä mitäön kuitenkaan edes tulisi.