Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa käydä vauvapalstalla? Sellainen vaikutelma tullut...Esim.

Vierailija
07.10.2016 |

työpaikalla vauvapalstailee minun lisäkseni vain yksi ihminen. Kaikkien muiden mielestä idioottipalsta, jossa vain provoja ja typeriä ketjuja, ja " ei tosiaan jaksa käydä". Tottahan se on. Taidan oikeasti olla aika yksinkertainen, kun täällä käyn. Ainakin mielestäni fiksut ihmiset sanovat ääneen sen, eli idioottipalsta!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne tonkin verran tästä palstasta tietää, niin kyllä ne täällä käy.

Vierailija
2/12 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vaan olevinaan parempaa väkeä kun eivät muka täällä käy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan esittävät.

En mä ole koskaan ymmärtänyt tätä noloksi. On täällä järkeviäkin ketjuja toisinaan. Tietty paljon huttua, mutta turhuudet voi jättää lukematta. Tai tehdä itse fiksumpia aloituksia ja pitää keskustelun asiallisena.

Vierailija
4/12 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, on noloa. Itse en kehtaa tunnustaa kellekään, että täällä käyn.

Kaikista noilointa on toimittajat, jotka tekevät aaveestä lehtijuttuja! Niin köyhää ja ala-arvoista!

Vierailija
5/12 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne motkottajat käyvät täällä salaa ja häpeävät sitä.

Vierailija
6/12 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

työpaikalla vauvapalstailee minun lisäkseni vain yksi ihminen. Kaikkien muiden mielestä idioottipalsta, jossa vain provoja ja typeriä ketjuja, ja " ei tosiaan jaksa käydä". Tottahan se on. Taidan oikeasti olla aika yksinkertainen, kun täällä käyn. Ainakin mielestäni fiksut ihmiset sanovat ääneen sen, eli idioottipalsta!

No, ei kukaan kuuntele Mattia ja Teppoakaan, ja levyt on myyneet satoja tuhansia!

Vierailija
7/12 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noloa, en kyllä kertoisin kenellekään, että käyn täällä.

Vierailija
8/12 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä mitään noloa ole, minä kerron kaikille tutuille ja tuntemattomille että tämä on uusin harrastukseni.

Vierailija
9/12 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan täällä käy. Julkkiksetkin naljailee palstasta somessa tai esim. tv-ohjelmissa, mut silti tietävät tasan tarkkaan mitä täällä puhutaan. 

Tää on vähän sama kuin se, ettei kukaan katsonut aikoinaan Kauniita ja Rohkeita ja silti se oli yksi katsotuimmista sarjoista. Tai, ettei kukaan lue seiskaa, mut silti kaikki seiskajuorut tiedetään. 

Vierailija
10/12 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki  Seiskan tilaajat tilaa lehteä vain tv-ohjelmalistauksen vuoksi? Jep.

Vierailija
11/12 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn vauvapalstalla, luen Seiskaa ja katson Salkkareita, enkä häpeä myöntää sitä.

Kyllä mä silti olen ihan normaali :)

Vierailija
12/12 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en katso Salkkareita, en Kaunareita, en lue seiskaa enkä kuuntele Mattia ja Teppoa, mutta silti käyn täällä ja kerron kaikille käyväni täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi