Liian vähän seksiä.
Mitä asialle voisi tehdä jos seksihalut eivät kohtaa, olemme olleet noin viisi vuotta suhteessa, mutta minä (mies) haluaisin vaikka joka päivä seksiä. Tuppaa menemään että pari kertaa viikossa tai edes sitäkään, onko teillä mitään mielipidettä asiaan ? Asiasta ollaan juteltu, mutta tuloksetta. Ei ihminen sille mitään voi että on korkeat halut.
Kommentit (6)
Olen nainen ja ollut avioliitossa jo monta vuotta ilman seksiä, koska miestä ei kiinnosta. Minulle riittävät omat sormet ja fantasiat, erota en halua. Jos tilanne on sinulle täysin kestämätön, kannattaa ehkä miettiä eroamista yhtenä vaihtoehtona.
En kuitenkaan pysty hirveästi myötätuntoa kokemaan sinun kaltaisiasi kohtaan, jotka sentään saavat seksiä silloin tällöin ja jopa säännöllisesti. Mietitkö vain omia tarpeitasi ja sitä että sinulla on "oikeus saada seksiä" etkä sitä että haluaisit tuottaa nautintoa puolisollesi? Voi olla, että jos hän kokisi seksin kanssasi paremmaksi, hän haluaisi sitä useammin...
Vaihtoon. Todennäköisesti tilanne ei tule ikinä ainakaan parantumaan, mutta sinua asia harmittaa aina vain enemmän. Nimimerkillä kokemusta on...
Mulla (olen mies) on yli tuplasti pidempi suhde, mutta olen melko tyytyväinen 1-2 kertaa viikossa tahtiin. Jos aktiivisesti ajattelee seksiä ja kiihottuu, niin tekee mieli useammin, mutta jos harrastaisi jatkuvasti esim. kerran päivässä, niin epäilen, että turtuisin sekä mieleltäni että fysiikaltani. Se, että ensin "latautuu" muutaman päivän, tekee seksistä nautinnollisempaa.
Olin pitkään avioliitossa ja seksihalumme eivät kohdanneet. Minä olisin halunnut usemman kerran viikossa ja vaimoni ehkä kerran kahdessa viikossa. Vaimoni käytti minun halujani välillä tosi tylysti syyllitämiseen tyyliin " eikö sinulla ole mitään muuta mielessä". Olimme aviossa n. 20v ja erosimme n.10 vuotta sitten. Nyt minua aika ajoin kaduttaa että en hakenut eroa aikaisemmin. Jatkuva seksin puute on jättänyt jälkensä. On kohtuutonta toista kohtaan säännöstellä seksiä. Onneksi tapasin naisen joka haluaa vähintään yhtä paljon kuin minäkin. Kyllä tasapainoinen seksielämä on onnellisuuden perusta.
Olen huomannut että tässäkin on menty parempaan suuntaan. Nyt voi aktiivinen nainen paremmin tuoda halunsa ja tarpeensa esiin.
Mulle riittäis 1-2krt viikossa hyvinkin. Viimeks saanu 5 vuotta sitten
Ei kai voi hänkään jolla ei ole niin korkeat. Joten painostus pois ja kompromissia hieromaan.