Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisen joulukalenterin ajattelit hankkia tänävuonna?

Vierailija
06.10.2016 |

Minä kuvakalenterin. Lapset saa suklaakalenterit.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun sais taas partion joulukalenterin, jonka on piirtänyt Timo Kästämä!

Vierailija
2/15 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lego star wars.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle Minions, jos löytyy. Itselle partiolaisen kalenteri, onneksi työkaveri aina myy!

Vierailija
4/15 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-______________-

Vierailija
5/15 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina sama joulukalenteri. Ostettu joskus vuosia sitten.Avaan aina luukut ja laitan ne joulun jälkeen kiinni. Sitten taltioin kalenterin joulukoristeiden mukana kaappiin. Tällä on menty pitkään ja mennään myös tänä jouluna. Se on jonkinlainen perinne ja sille on hyvä hymyillä. Joku laski kerran, paljonko olen säästänyt tällä keinolle. No, muutaman glögipullon verran.

Vierailija
6/15 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen lapselleni itse kalenterin. Leikkaan pahvista kuusen ja joka päivä hän saa tarran, kiiltokuvan, kuvion, nauhaa tai muita "kuusenkoristeita", joita hän voi kiinnittää kuuseen. Askartelu, liimaaminen ja leikkaaminen ovat juuri nyt meillä tosi suosittuja juttuja, joten haluan tukea lapseni innostusta.

Vierailija
7/15 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni Veikkauksen kalenterin, lapselle Haribon ja miehelle Beery christmas-kalenterin.

Vierailija
8/15 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni partiokalenteri, lapselle Frozen (oletan, että sellainen ilmestyy) ja vielä tulee sanomalehdestäkin kuvakalenteri.

Vierailija
9/15 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen lapselleni itse kalenterin. Leikkaan pahvista kuusen ja joka päivä hän saa tarran, kiiltokuvan, kuvion, nauhaa tai muita "kuusenkoristeita", joita hän voi kiinnittää kuuseen. Askartelu, liimaaminen ja leikkaaminen ovat juuri nyt meillä tosi suosittuja juttuja, joten haluan tukea lapseni innostusta.

No kyllä ollaan nyt niin jeesusta, niin jeesusta että!

Vierailija
10/15 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

24pack Pirkka-olutta.

Vierailija
11/15 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partiolaisten adventtikalenterin ja Veikkauksen joulukalenteriarvan.

Lapset kai haluavat Fazerin suklaakalenterin jokainen. Ainakin aikaisempina vuosina ovat tuon kalenterin valinneet.

Vierailija
12/15 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku jaksaa miettiä joulukalenteria tähän aikaan vuodesta... 🙄

Vierailija
13/15 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle ihanainen PartyLite-kalenteri - saa polttaa tuoksuvan tuikkivan joka päivä työpäivän jälkeen - siinä virittyy Joulun odotukseen. Lapselle täytän itse tekemäni ja kirjailemani joulukalenterin - todennäköisesti puran jonkun lego-paketin siihen ja saa sitten osa kerrallaan koota uuden legon itselleen ja saa lapsi ehkä myös jonkun suklaakalenterinkin.

Vierailija
14/15 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö työkkärillä ole vielä työttömille joulukalenteria? Joulukuu karenssia ja joistain luukusta voi napsahtaa päiväraha sille päivälle.

Vierailija
15/15 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset saa Dumle-suklaakalenterit. Jos törmään jossain myyjään, saatan myös ostaa partiolaisten joulukalenterit.