Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käynti ravitsemusterapeutilla ensi viikolla :(

Vierailija
06.10.2016 |

Hilloviikotkin pukkaavat täysillä päälle ja turvottaa. En ole laihtunut juuri yhtään viime kerrasta vaikka olen syönyt ohjelman mukaan. Auttaisiko vesipaasto pudottamaan edes hieman ennen virallista punnitusta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilloviikot... Äsken aioin syödä puuroa hillolla, meni ruokahalu

Vierailija
2/9 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi pudottaa painoa ennen terapeuttikäyntiä? 

Jos se on ammattinsa osaava tyyppi niin tietää kyllä, että kuukautiskierto voi vaikuttaa painoon.

Ja miksi sinä siellä edes käyt, jollet halua oppia tervettä ruokavaliota, johon ei mitkään vesipaastot kuulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt pelkällä vedellä mene. Syö ainakin nestettä poistavia kasviksia ja hedelmiä. Ja vyötä itsesi lautasmallikeskusteluun ;)

Vierailija
4/9 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä pidä mitään paastoa, jos olet noudattanut ohjeita edes 90 %. Sehän ravitsemusteraupeuttia juuri kiinnsotaa, toimiiko ruokavalio vai ei. Ja ammattilainen varmasti tietää, että kuukautiset turvottavat.

Vierailija
5/9 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hilloviikot... Äsken aioin syödä puuroa hillolla, meni ruokahalu

Tämä on hyvä...

Vierailija
6/9 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on ammattinsa osaava tyyppi niin tietää kyllä, että kuukautiskierto voi vaikuttaa painoon.

Ja miksi sinä siellä edes käyt, jollet halua oppia tervettä ruokavaliota, johon ei mitkään vesipaastot kuulu.

Koska sitoudun käymään hänen luonaan ylipainoni vuoksi. Hän antoi minulle esimerkkiruokalistan ja olen syönyt sen mukaan mutten laihdu tarpeeksi. Runtua tulee varmasti!

Vierailija
7/9 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt pelkällä vedellä mene. Syö ainakin nestettä poistavia kasviksia ja hedelmiä. Ja vyötä itsesi lautasmallikeskusteluun ;)

Kuinka voi vyöttää itsensä lautasmallikeskusteluun?

Vierailija
8/9 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sitoudun käymään hänen luonaan ylipainoni vuoksi. Hän antoi minulle esimerkkiruokalistan ja olen syönyt sen mukaan mutten laihdu tarpeeksi. Runtua tulee varmasti!

Mutta tällöinhän ravitsemusterapeutti osaa muokata ruokavaliota sopivampaan suuntaan. Et hyödy mitään, jos valehtelet toimimattoman ruokavalion tehonneen.

Vierailija
9/9 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilot otetaan puheeksi heti ensinmmäisenä ja paino punnitaan. Mitkä hedelmät ja kasvikset poistavat turvotusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi