Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kierukalla raskaaksi?

07.03.2006 |

onko kellään kokemusta kierukka raskaudesta?mietin voisko olla niin käyny?..mulla menkat 6pvää myöhässä vaikka aina säännölliset.. lisäks n.viikko ennen ku ees piti alkaa tuli pari pvää jotain tiputtelu vuotoo siis hyvin vähän,mitään suojia ei tarvinnu käyttää ja sit ku oli kierron 28/28pvä niin oli TOSI kipeä maha,vois melkeen sanoa et ikään kuin supistuksia..mutta siitäkin jo n.viikko,eikä mitään vielkään..osaisko joku auttaa??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kierukka sulla on?Ystäväni on tullut kaksi kertaa raskaaksi kupari kierukalla ja yksi tuttava mirena hormoni kierukalla joten kannattaa tehdä raskaus testi!Jos testi näyttää negaa niin ota yhteys gyneen!Yleensä ne tekee vielä verestä sen raskaustestin mutta en tiedä tekeekö enään!

Vierailija
2/5 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siis unohtui tuohon laittaa et minul on kuparikierukka ja sekin viel et mulla on 24h kestävä päänsärky ollu nyt neljättä päivää..tosin en muista että oliko viimeks jotain semmosta alkuraskaudessa mutta päänsärystä en kärsi juuri koskaan ettei tämä olo kovin herkku oo..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meidän äiti on ruvennut mua odottaa kuparikierukan läpi...Raskaudella taitaa olla suurempi todennäköisyys mennä kesken kun on kierukan läpi tullut.

Vierailija
4/5 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kellään ole kokemuksia ja entä jos olenkin?mitenkä raskauden käy?seuraako kierukan poistosta usein keskenmeno?kuinka yleisiä ovat ns.kierukkaraskaudet?nimen omaan kuparikierukalla?lapsi sinällään ei olisi mikään yli kauhea juttu kun on tarkoitus kierukka poistaa kesällä mutta järjestelyjä tietenkin vaatisi jos olisikin tulossa jo nyt..mietityttää vain mahdolliset komplikaatiot tai se et onko kyseessä jokin muu juttu.

Vierailija
5/5 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin edellä mainitsin niin ystäväni sai kuparikierukalla terveen tytön ja pojan.Ko.kierukka poistettiin ja mitään ei sattunut(km:ää tai sikiön viottumista)Tuli mieleeni jos kierukka ei sovikkaan sulle tai se on hormonaalista häiriötä.Mulla oli hormoni kierukka ja sain tavatonta päänsärkyä siitä,mutta mulla nyt on muutenkin migreeni...mutta kannattaa ottaa yhteyttä gyneen niin kaikki selviää=)