Korvakorujen käytöstä pieni tyhmä kysymys
Tässäpä kysymys, johon ei googlaamalla löydy vastausta.
Television tyyliohjelmissa ja muotikisoissa stylistit pukevat mallinsa korvakoruja myöten, siis työntävät korvisten tapin tai koukun mallitytön korvalehden läpi. Miten tuo on mahdollista? Jos joku yrittäisi asennella korvakoruja minun korviini, tuloksena olisi verta ja tuskaa, koska joudun itsekin varovasti etsimään väylän ulommasta reiästä tunnustelemalla korvalehden läpi ja sisemmästä taas ulos. Toinen reikä on tehty ampumalla, toinen lävistysneulalla, ja kumpikin yli 20 vuotta sitten.
Miten stylistit saavat korvikset mallityttöjen korviin noin käden käänteessä vain? Onnistuisiko teidän korviinne? Onko vika vain minun korv(aleht)ieni välissä?
t. Epätietoinen mutta utelias
Kommentit (11)
Harrastuneisuutta siinäkin tarvitaan ja tietty ne reiät on koko ajan käytössä.
Mulla onnistuisi suitsait vaan.
Oho, oletko ollut joskus pitkän aikaa kokonaan ilman korviksia, niin että reijät olisivat menneet välissä umpeen? Kyllä ne normaalisti sujahtaa ihan siitä vaan.
Minullakin joskus menee tovi ennen kuin saan ne korvikset läpi. Niihin reikiin aina kerääntyy jotain ihme töhnää ja ärtyvät helposti sekä vuotavat verta silloin tällöin.
Mikä toi reikien umpeen menemisjuttu on, en ole käyttänyt korviksia sitten vuoden 2000 ja vieläkin menee korvis läpi jos kokeilee.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin joskus menee tovi ennen kuin saan ne korvikset läpi. Niihin reikiin aina kerääntyy jotain ihme töhnää ja ärtyvät helposti sekä vuotavat verta silloin tällöin.
Minullakin kerääntyy tuota röhnää niihin reikiin. Mitä se on?
Minulla onnistuu ongelmitta. Yli 30 vuotta vanhat reiät, käytän korviksia ehkä parin kuukauden välein.
Arvasinhan, että tulee noita Päivän Pohdiskelija -palkintoja, mutta tämä ei ole vain yhden kerran ihmettelyn aihe, vaan se toistuu muun muassa jokaisen Muodin huipulla -ohjelman kohdalla. Tekee siis lievästi pahaa katsoa, kun omalla kohdalla tulisi korvis ojossa lähestyvän stylistin kanssa käsirysy.
Taidan tosiaan olla jotenkin outo. Joudun nimittäin tähtäilemään korvisten tappeja joka ikinen kerta, vaikka olisin käyttänyt korviksia juuri edellisenä päivänä. Jos olen viikon ilman korviksia, joudun käyttämään kosteusvoidetta tms. liukasteena, ja silti voi mennä helposti viisikin minuuttia, ennen kuin korvis on paikallaan. Kuten huomaatte, kysymykseni on ihan aiheellinen, kun kerran muilla ei ole ongelmia tässä ollenkaan. :)
t. Epätietoinen mutta utelias
P.S. Ei tartte miinustella sen vuoksi, ettei ymmärrä kysymystä. Toiset meistä ihmettelevät kaikenlaista enemmän kuin muut. Ja mistäpä tällaiseen vastauksen saisi paremmin kuin AV-palstalta? :)
Sulle menee kyllä Päivän pohdiskelija -palkinto