Tuntuu, että elämä loppuu tähän sydänsuruun..
Olen kokenut monesti aiemminkin, tiedän että asiat voivat muuttua vielä valoisiksi, mutta on niin musertavan raskasta :'(
Aamut alkaa sillä, että avaan silmät ja itken. Yöt näen unia miehestä. Päivät menee sumussa ja purskahtelen vähän väliä itkuun. Olen laihtunut kun ei pysty edes syömään. Mies pyörii mielessä ihan kokoajan.
Piti nyt vaan jakaa tämä jonkun kanssa.
Kommentit (10)
Voimia! Käyn juuri läpi ihan samaa... Elämä on ollut pelkkää itkua jo viikkokausia. En vain ymmärrä miten voin tästä vielä selvitä, kun ei ole ennen näin pahasti sattunut. Et ole yksin!
Kaikki eivät uskalla heittäytyä suhteisiin ollenkaan, ole kiitollinen että olet tunteva ihminen etkä vain tunnekylmä rakkauteen kykenemätön narsisti.
Surra voi aikansa, ettei meistä tullutkaan paria, mutta ei kannata jäädä pakkomielteiseen tilaan. Harrasta liikuntaa, syö ja nuku.
Kyllä se joku päivä helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Voimia! Käyn juuri läpi ihan samaa... Elämä on ollut pelkkää itkua jo viikkokausia. En vain ymmärrä miten voin tästä vielä selvitä, kun ei ole ennen näin pahasti sattunut. Et ole yksin!
Sinne myös voimia. Itku tuli tästäkin viestistä. Elämä on välillä niin epäreilua. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät uskalla heittäytyä suhteisiin ollenkaan, ole kiitollinen että olet tunteva ihminen etkä vain tunnekylmä rakkauteen kykenemätön narsisti.
Surra voi aikansa, ettei meistä tullutkaan paria, mutta ei kannata jäädä pakkomielteiseen tilaan. Harrasta liikuntaa, syö ja nuku.
Kyllä se joku päivä helpottaa.
Kiitos
Vierailija kirjoitti:
No miksi erositta :((
Monimutkainen juttu, eikä mun valinta vaan miehen. Sanotaan vaikka niin, että suhde ei ole mahdollinen. Tunteet tuskin loppui kummaltakaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi erositta :((
Monimutkainen juttu, eikä mun valinta vaan miehen. Sanotaan vaikka niin, että suhde ei ole mahdollinen. Tunteet tuskin loppui kummaltakaan. Ap
Aika hirvee tilanne... mut eikös kaikesta vois tehdä mahdollista jos toisesta välittää.. Voimia sulle....
Taas joku typerä ämmä on lukenut liikaa harlekiineja ja haksahtanut ukkomieheen.
Arvaan että jännämies kyseessä.