Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies myi häntä varten ostamani moottoripyöräkypärän eteen päin

Vierailija
05.10.2016 |

Harrastan moottoripyöräilyä ja minulla on oma pyörä. Mies oli monta kertaa innokkaasti mukana mutta oli hankalaa kikkailla aina jostain lainakypärä. Sain hiljattain perinnön joten minulla ei ole rahasta pulaa niin ostin hänelle oman kypärän. Nyt hän väitti että oli hukannut sen. Olin hänen luonaan ja selasin nettiä kun huomasin sivuhistoriassa huuto.netin ilmoituksen. Siinä myytiin ostamaani kypärää. Hänen mielestään hänellä oli oikeus myydä se vaikka en missään nimessä ollut luvannut sitä hänelle omaksi. Mitäs nyt?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE!

Vierailija
2/13 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoon. Mitä sinä tuollaisella persaukisella teet, jonka pitää myydä pyöräilyssä välttämättömiä varusteita.

Kypärä on pieni hinta siitä opista, että tajuat nyt heittää luuserin pihalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ois myyty jo, ilmo olisi poistettu.

Vierailija
4/13 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko se mikkihiiri tähän asti istunut sun kyydissä vai?

Hanki nyt oikea mies, joka osaa itse hankkia ja pitää huolta varusteistaan. -niin, vai oletko sä ap myös mies?

Vierailija
5/13 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei enää istu kyydissäsi ellei itse hanki kypärää lainaksi/omaksi. Jääköön kotiin mokoma, suunnittele sinä pyöräreissu vaikka Norjaan :)

Vierailija
6/13 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen siis. Hän tykkää istua kyydissä. Mutta eipä tästä varmaan enää mitään tule kun luottamus mennyt jo nyt. Ap

Vierailija
7/13 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan viitisi tuollaisen kanssa enää jatkaa. Selvästi vain käyttää sua hyväkseen.

Vierailija
8/13 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista kyllä, jos on myynyt sun ostaman kypärän, kun ette kuitenkaan ole lopettaneet tapailua. Vaikuttaa jotenkin epäluotettavalta, ainakin tämän perusteella.

Vierailija
9/13 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ei pitäisi ajaa kuin lastenvaunuilla.

Vierailija
10/13 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten ei pitäisi ajaa kuin lastenvaunuilla.

Miehiltä pitäisi kieltää pääsy nettiin.

Vierailija
11/13 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamamma tutkii miehen tietokonetta/puhelinta ihan vahingossa, osa 26525333620099501.

Vierailija
12/13 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajokausi alkaa muutenkin olla lopuillaan, ja mies on ennakoinut, että ensi keväänä hän ei sitä eää tarvitse. Tee nyt siitä itse johtopäätöksesi.

Vierailija
13/13 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailuasteella ei  järkevä ihminen ostele toiselle noin kalliita  tavaroita tai sitten säilyttää sen kypärän itsellään. Sua on nyt viilattu linssiin.