Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avomies myi minun tavarani selkäni takana

Cc
04.10.2016 |

Olin laittamassa herätystä poikaystävälleni koska hän nukahti eikä herännyt vaikka koitin herättää. Avasin puhelimen ja näytöllä oli valmiiksi keskustelu ja huomasin että siinä näkyi kuva joten mielenkiinnosta katoin että mikä kuva se on. Se kuva oli siis poikaystäväni lähettämä ja otettu tavarastani. Samalla huomasin lyhyen keskustelun hinnasta.
Se oli myynyt sen mun selän takana!
Ja siis en viitsi sanoa mikä tavara se on ettei tunnisteta mutta siis vanhemmiltani oon sen saanut ja se on paljon arvokkaampi kun naurettava 20€?!?
Noh laitoin herätyksen sille idiootille ettei myöhästy töistä ja suunnitelin että kysyn siltä tänään että toisiko se sen tavaran mulle kun antaisin sen eteenpäin.
Ja siis poikaystävä oli vienyt tän tavaran säilöön kun pyysin mutta näköjään oli sen myynyt 1-2 kk sitten.
Laitoin viestin sille aamupäivällä ja on sen huomannut mutta ei vastaa....

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän pitää keskustella asiasta ihan oikeasti, vakavasti. Kysyt, miksi on myynyt ja mitä on tehnyt rahalla, pyydät (tai käsket) korvaamaan esineen oikean arvon. Sinuna muuttaisin myös tavaroineni pois samasta asunnosta, koska luoja tietää vaikka hän kohta olisi myynyt kaikki tavarasi.

Vierailija
2/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta poikaystäväsi on myynyt? Mitä hän mahtaa vielä myydä? Älä hämmästy, jos tavaroidesi loputtua mies ottaa pikavippejä sinun nimissäsi. Ei tuollaista normaalit ihmiset tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion kysyä kyllä kun tulee kotiin. Ei se ennen ole mitään minun omistamaa myynyt. Kieltämättä tuota tavaraa en ole kyllä kaivannut mutta silti törkeää myydä se selän takana ja mistä sitä tietää jos tarvisin sitä joskus.

Mahtaa miettiä tällä hetkellä että mitä vastaa mulle kun sitä tavaraa ei enää ole. Tai siis oli se myynyt sen kuitenkin kaverille eikä tuntemattomalle.

Vierailija
4/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi nisti?

Vierailija
5/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varmaan ainut tavara minkä on myynyt. Tarkista onko sinun nimissäsi otettu pikavippejä tai tilattu tavaraa ym. Toivottavasti ei tiedä sinun salasanojasi. Et kai ole lainannut hänelle luottokorttiasi?

Älä sitten usko mitään "vahingossa myin" selityksiä. Huijari ja varas se on!

Vierailija
6/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus, voit tehdä netissä.

Ja muyta pois tuollaisen epärehellisen varkaan luota.

Vierailija
7/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä millään usko että pikavippejä ottaisi mun nimellä kun kuitenkin sillä on hyvä palkka.

Ei ole nistikään.

Saas nähä mitä vastaa kun pyydän sitä tavaraa takasin. Jos valehtelee että mitä sille tavaralle on tapahtunu niin suutun kyllä kunnolla.

Vierailija
8/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se tavara sun housuista otettu? Jos mies aatteli, että sillä ei oo mitään käyttöä, kun oot pihdannut sitä.

Vierailija
9/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä millään usko että pikavippejä ottaisi mun nimellä kun kuitenkin sillä on hyvä palkka.

Ei ole nistikään.

Saas nähä mitä vastaa kun pyydän sitä tavaraa takasin. Jos valehtelee että mitä sille tavaralle on tapahtunu niin suutun kyllä kunnolla.

Ai ei muka voi ottaa nimissäsi pikavippiä, kun on varastanut sinulta tavaraa, niin ei mukamas varastaisi rahaa. Älä ole sinisilmäinen!!!

Vierailija
10/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä hyvällä palkalla on tekemistä tämän kanssa. Joka tapauksessa on valmis myymään 20e sinun tavarasi sinun selkäsi takana! Johonkin ne rahat menee ja lisää pitää saada keinolla millä hyvänsä. Nisti tai peliriippuvainen.

Vierailija
11/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ostajalle viestiä et palauttaa tavaran ja jätkäsi maksaa sille takas sen summan. Suuttuisin niin jumalattomasti jos joku menis MINUN tavaroita myymään tolla tavalla.