Jos miehesi/avopuolisosi kuolisi, pitäisikö hänen sukunsa
Kommentit (17)
Jäljellä on enää miehen veli perheineen, kaippa nuo pitäisivät ainakin heidän lasten synttäreiden aikoihin...
Appi saattaisi pitää, muista olen melko varma, etteivät pitäisi. Mutta se on ollut kyllä tähänkin asti ihan molemminpuolista se vähäinen yhteydenpito, joten en syytä heitä.
No ei hirveästi sukua mihen puolelta, appivanhemmat yksi sisko ja tämän mies ja yksi veli perheineen.
Varmasti pitäisi yhteyttä kaikki.
En usko että pitäisi enää mitään yhteyttä. Syyttäisivät kyllä puolison kuolemasta oli kuolinsyy mikä tahansa, siinä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
En usko että pitäisi enää mitään yhteyttä. Syyttäisivät kyllä puolison kuolemasta oli kuolinsyy mikä tahansa, siinä kaikki.
meillä sama juttu, en usko että pitäisivät mitään yhteyttä
anoppi takuuvarmasti syyttäisi mua miehen kuolemasta, vaikka mies kuolisi tuntemattoman auton alle tai syöpään, ja huutaisi sitä ympäri kaupunkia
eivät pitäisi. Eivät noteeraa meitä nytkään.
Vierailija kirjoitti:
eivät pitäisi. Eivät noteeraa meitä nytkään.
Tähän.
Mä oon tässä ajatellut että appivanhemmistani en pääse eroon kuin kuolemalla itse.
Tai sitten että ne kuolee.
No mun anoppi on samalla täti niin juu, kyllä.
Miehen sisko lapsineen varmaan pitäisi yhteyttä ja pari serkkua..
Anopista ja apesta en varmaan kuulisi,eikä haittaisi yhtään..
Anoppia ainakin kiinnostaisi lastenlasten asiat, mutta kun tulisivat isommiksi niin varmaan olisi vaan suoraan yhteydessä niihin. Ei varmaan hirveästi oltas yhteyksissä muitten kannsa...
Sisarukset ja muutama serkuista varmasti, ollaan hyviä ystäviä. Vanhemmat tai muut sukulaiset tuskin, ehkä kaupassa jos tulisivat vastaan niin varmaan kuulumiset vaihdettaisiin.
Appiukko pitäisi yhteyttä lapseeni.
Miehen 1 sisko pitäisi yhteyttä lapseeni satunnaisesti.
1, siskosta, 2 veljestä, lapsen 4 serkusta, muista vanhemmista suksulaisista tuskin enää sen koommin kuultaisiin. Paitsi milloin ovat vailla naapurikuulemisia jaetuista maista ja teiden siirroista.
Osa pitäisi, osa ei