Olen niin pettynyt treffeihin...
Tinderistä löytämäni mies kutsui minut perjantai iltana syömään.Saavuin perille ja siellä odotti 2 saarioisten mikroateriaa ja noin 5 euron viini tallinasta...2 tuntia kuutelin miehen juttuja kuinka halvalla on päässyt missäkin.Kun vihdoinkin pääsin kotiin aloin itkemän ja itkin koko loppu illan.Mies pommittaa koko ajan viesteillä ja haluaa nähdä.En ole vastannut mitään perjantain jälkeen...
Kommentit (6)
Kerro rehellisesti, että petyit treffeihin. Et ainakaan voi menettää mitään.
:D
Kaikki mun deittailemat miehet ovat olleet loistavia kokkeja. Kuten Javier esim edellisestä postauksestani. Kyllä itse suhtautuisin saarioisen ateriaan huumorilla ja kuittailisin siitä, mutta jos muuten tyyppi olisi kiva niin voisin sivuuttaa tämän, jos ensitreffeillä saisin valita ruokapaikan..
No hey.. Olin kerran treffeillä joilla oli tämä mies ja myös hänen kaksi kaveria. Minulle ei tarjottu mitään.. Paitsi seksiä. Mutta ennen kuin hyväksyin tarjouksen, lähdin kotiin. 😀 toisaalta voi hei olla ihan kivakin tuommonen tavan pulliainen jonka mikrosta kuuluu bing samalla kun tuleva vaimo istuu pöydässä ;)
Miksi sä tuota itket likka kulta? Älähän nyt, tommoinen käytös on tuon turjakkeen oma häpeä. Miehiin mahtuu kaikennäköisiä, miksi ottaisit moisesta itseesi? Pidä katse vaan omassa pelissä eli älä toisten huonoa käytöstä sure.
Ja jatkossa, ei sun oo mikään pakko viettää koko iltaa jonkun luona jos on törppö settinki. Mä oon lopettanut treffit parhaimmillaan 30 sekunnissa, en katsonut taaksepäin, en katunut.
Blokkaa tuon heebon nro jottet saa enää viestejä. Poissa silmistä, poissa mielestä.
Tai no, pistä vielä viesti " Oon allerginen arominvahventeille".,😜
Finderella kirjoitti:
:D
Kaikki mun deittailemat miehet ovat olleet loistavia kokkeja. Kuten Javier esim edellisestä postauksestani. Kyllä itse suhtautuisin saarioisen ateriaan huumorilla ja kuittailisin siitä, mutta jos muuten tyyppi olisi kiva niin voisin sivuuttaa tämän, jos ensitreffeillä saisin valita ruokapaikan..
Eikö sinulla tule väkisinkin "karkkikauppa"-syndrooma, kun deittailet tusinoittain tasokkaita miehiä. Et edes lähde kokeilemaan sitoutumista yhteen heistä, kun kaiken aikaa on 6 muuta hyllyllä valmiina.
Ts. liikatarjonta aiheuttaa valinnanvaikeutta ja et missään vaiheessa yritä syventää asiaa kenenkään kanssa.
(tämä ei ole jännämies valitus, kuulostaa vaan aika selvältä, miksi et etene asiassa kenenkään kanssa)
:-D