palelu ja tukkoisuus iltasin.
Mistä johtuu?!
Palelen nyttenkin niin pahasti että tupla vaatetus päällä vaikka sisällä 23 lämmintä ja toi tukkoisuus mikä iskee aina illalla. Tätä kestänyt nyt noin viikon verran.
En ole kipeä eikä lämpöäkään ole kuin 37,4 ja normaalisti lämpö mulla noin 37,1
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Jospa olet raskaana.
Minä olen 4+6 ja kamalia vilunväristyksiä on, ja nenä tukossa. Yleensä mulla ei mene nenä tukkoon helposti edes siitepölyallergia-aikaan
Ou... Viimeset kuukautiset alkoivat 5.9 ja kierto noin 29pv. On siis tämän puolesta varmasti mahdollista, kun meillä ei ole ehkäisy käytössä.
Tais olla sunnuntai ilta kun valittelin puolisolle, että masua vähän kipristää ja turvottaa samalla tavalla mitä ennen kuukautisia, mutta täällä myös pierua pukkaa joten ehkä liittyy enemmän tähän nämä masun tuntemukset.
ap
Onks muita oireita? Listaa kaikki ni helpompi tehdä tää koti diagnoosi.
-palelu
-tukkoisuus
-noi satunnaiset oudot menkkamaiset kivut
- ja ehkä lievää mielialan heittelyä: Saatan siis alkaa vollottaa jonkun mainoksen takia tai vittuuntua jos mies koittaa halata.
siinä ne.
Kipeeksi olen varmaan tulossa (jos en raskaana), mutta mikä tauti alkaa flunssattomalla "flunssalla"?
Vierailija kirjoitti:
-palelu
-tukkoisuus
-noi satunnaiset oudot menkkamaiset kivut
- ja ehkä lievää mielialan heittelyä: Saatan siis alkaa vollottaa jonkun mainoksen takia tai vittuuntua jos mies koittaa halata.siinä ne.
Kipeeksi olen varmaan tulossa (jos en raskaana), mutta mikä tauti alkaa flunssattomalla "flunssalla"?
Ja viimeviikolla oli 3 tai 4 päivää pää ihan sika kipee! Ja poskia, naamaa ja ottaa ei kolota jos painan päätä alaspäin, eli ei poskiontelontulehduksen merkkejä.
Minulla on samat oireet. :O Mutta ehkä olen vain nuhassa...
Mä kans veikkaan että on vaan tulossa joku kunnon flunssa mut ihmeen pitkää sillä kestää tulla.
Jospa olet raskaana.
Minä olen 4+6 ja kamalia vilunväristyksiä on, ja nenä tukossa. Yleensä mulla ei mene nenä tukkoon helposti edes siitepölyallergia-aikaan