Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tässä jotain outoa? Olen seurustellut 2 vuotta miehen kanssa,jolla nyt 14 vuotias poika

Vierailija
28.09.2016 |

Poika isällään joka toinen vko.
Tällöin isä ei juurikaan pidä minuun mitään yhteyttä,vastailee viesteihin päivän,parin viiveellä,jos silloinkaan.Ei siitä,vastaa joskus puhelimeen jos minä soitan
Ikinä ei lähde kanssani kävelylle,syömään tai mihinkään,kun tätä 14 vuotiasta ei voi jättää yksin kotiin.
On kuitenkin terve nuori poika.
Joskus mies saattaa käydä luonani,mutta on max.tunnin pois kun on niin luvannut pojalleen.
Poika pelaa illat ja yöt ja aamulla menee silmät ristissä kouluun,eivät siis kuitenkaan keskenään tee mitään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä= ei soita :D

Vierailija
2/11 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hyvä, ettei sinun poissaollessasi siitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekkö pyörittää kahta naista viikko viikko systeemillä.. "poika kylässä"

Vierailija
4/11 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä tuota tietää miksei mitään yhteyttä pidä. Jospa salaa olemassaolosi.

Vierailija
5/11 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta.

Vierailija
6/11 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään outoa, että vanhempi keskittyy lapseensa eikä palvomaan sinua toisena päivä työnään.

Jos et ole läsnä niin mistä hitosta sinä tiedät mitä kaikkea he tekevät yhdessä? Vanhemmuus suuremmaksi osaksi ihan vaan läsnäoloa, eikä 24/7 tekemistä

Vierailija
7/11 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ei vaan halua sotkea uutta ihmistä pojan elämään ennen kuin jos on 100% varmasti yhteen sitouduttu. Ymmärrän hyvin. Oma mieheni ei edes kertonut lapsilleen minusta ennen kuin sitten kun jo häitä alettiin suunnitella niin oli pakko. Ja aikamoinen show siitä lasten äidin ja vanhemman tyttären taholta tulikin joten parempi olisi ollut jos ei olisi tarvinnut kertoa koskaan, että isillä on nyt vanhempaa tytärtä vain 8 vuotta vanhempi naisystävä josta on tulossa vaimo ;)

Vierailija
8/11 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo esim. laivalla töissä jossa tehdään viikko töitä ja ollaan viikko vapaalla?

Vierailija
9/11 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitenkään outoa, että vanhempi keskittyy lapseensa eikä palvomaan sinua toisena päivä työnään.

Jos et ole läsnä niin mistä hitosta sinä tiedät mitä kaikkea he tekevät yhdessä? Vanhemmuus suuremmaksi osaksi ihan vaan läsnäoloa, eikä 24/7 tekemistä

Siitä tiedän,kun olen kysynyt. Mies valittaa kun ei saa poikaa mukaansa mihinkään tekemiseen ja olen heitä pyytänyt myös luokseni syömään yms. Mutta poika vaan haluaa pelata tietokoneellaan.

-ap

Vierailija
10/11 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kerran katsomassa, että poika pelaa kaikki yöt ja lähtee silmät ristissä kouluun niin miksi pitäisi vielä erikseen soitella ja viestillä?

Vierailija
11/11 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ei vaan halua sotkea uutta ihmistä pojan elämään ennen kuin jos on 100% varmasti yhteen sitouduttu. Ymmärrän hyvin. Oma mieheni ei edes kertonut lapsilleen minusta ennen kuin sitten kun jo häitä alettiin suunnitella niin oli pakko. Ja aikamoinen show siitä lasten äidin ja vanhemman tyttären taholta tulikin joten parempi olisi ollut jos ei olisi tarvinnut kertoa koskaan, että isillä on nyt vanhempaa tytärtä vain 8 vuotta vanhempi naisystävä josta on tulossa vaimo ;)

Olen kyllä tavannut pojan useamman kerran ja jopa pojan äidinkin kerran sattumalta.

Molemmat tietävät minusta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi