Katselin tänään imettävää nuorta naista kauppakeskuksessa
Vaihtoi paikkaa huomattuaan minut. Eikö imetys ollutkaan luonnollinen asia?
Kommentit (16)
Oletko pervo mies vai mielisairaan näköinen nainen?
En ihmettele.
Mistä lähtien vieraiden ihmisten toljotus on ollut luonnollinen asia?
En minä tuijottanut, ihan normaalisti katselin. -ap
Menit sitten sen naisen viereen ja teit suullasi imemistä imitoivia liikkeitä?
Jospa tyttö ei tykkää esiintymisestä
Jopa sitä nyt ollaan herkkänahkaisia. Jos imettää julkisesti, niin eikö silloin pitäisi hyväksyä se, että ihmiset saattavat katsella? -ap
Vierailija kirjoitti:
Menit sitten sen naisen viereen ja teit suullasi imemistä imitoivia liikkeitä?
Myönnän, että minun olisi tehnyt mieli päästä niitä herkkutissejä lutkuttamaan, mutta koska en ole mikään ahdistelija, niin jätin tämän asian ajatuksen tasolle. -ap
Oletko nyt siis mies vai nainen?
Joo, jos julkisesti imettää niin pitää kestää katseet. Tai häipyä paikalta..
Tästä aiheesta voi vääntää loputtomiin kyllä. Olen sitä mieltä, että vaikka luonnollista imettäminen onkin niin silti liian intiimi ja äitin ja vauvan herkkä hetki noin julkisesti esitettäväksi.
Vai katsoitko sittenkin Imettäjät -sarjan tämän päiväisen jakson telkkarista?
Niin no, jos tulee esim. kutina rintojen alle niin pyrin kyllä rapsuttamaan niin ettei kukaan näe, ja lähtisin kyllä pois jos joku katselisi mitä touhuan...
Voisin kuvitella että mieheltä tuntuisi samalta jos jalkojen välissä kutiaa. Hulluksihan siinä tulee jos ei saa helpottaa kutinaa rapsuttamalla.
Samoin niistäminen, tuntuisi kyllä epämukavalta jos joku jää katselemaan kun on pakko tyhjentää nenää.
Keksin monta muutakin esimerkkiä asioista joita voi tehdä ihmisten ilmoilla, täysin luonnollisia (eikä mitään suihinotto-, kusemis- tai paskomisesimerkkejä luonnollisuudesta) mistä tulisi epämukava olo jos huomaisin että joku jää katselemaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko nyt siis mies vai nainen?
Mies, jos se ei nyt vielä siis selvinnyt. -ap
Saahan sitä ohimennen katsoa, mutta pitääkö jäädä ihan varta vasten katselemaan? Jos sattuu olemaan siinä vierellä, niin tottakai saa normaalisti välillä kääntää katseen imettävän suuntaan, mutta pitääkö se katse jäädä siihen minuuteiksi? Oudoksi tää maailma mennyt.
Se kato riippuu vähän siitä kuka katsoo. Jos on jännämies näköpiirissä, niin nainen vilauttaa toistakin tissiä.
On, mutta tuijotus ei ole. :)