Miksi mies peittelee tunteitaan?
Jotenkin tuntuu, että hän on kiinnostunut.
Varma en tietenkään voi olla mutta meillä on ns. sanaton yhteys. Tai ainakin itse tunnen niin enkä ymmärrä mikä hänessä vetää puoleensa, se yhteys kai sitten.
Jostain syystä ollaan niin samalla aaltopituudella ja samanhenkisiä mutta silti siinä samassa on "vihaa" ja "rakkautta".
Sellaista nälvimistä mutta ei kuitenkaan halua loukata oikeasti. Tietynlainen tapa pysyä etäämmällä.
Hän on kuitenkin aidosti huolissaan, ystävällinen, auttaa jos tarvitsee.
Myöskin kyselee kovasti elämästäni ja keksii tyhjästä puheenaiheita.
Toisinaan on taas suorastaan raivostuttava ja piikittelevä, huumorilla tietenkin.
Paljon sellaisia asioita mitä en osaa selittää muuta kun sillä, että olisi ehkä kiinnostunut tai ehkä luulen vain.
Välittää ainakin minusta, ehkä pelkästään kaverina mutta tuntuu välillämme on jotain erityistä..
Jos saan hänet hymyilemään tai nauramaan niin peittelee tätä ja lähtee tilanteesta keräämään itseään ja toisinaan hakeutuu lähelleni sekä kyselee kovasti voinnista.
Tahtoisin vain olla ajattelematta koko asiaa kun meistä kuitenkaan tule mitään..
Vai tulisiko kuitenkin..
Kommentit (10)
Selvästi kiinnostunut. Ainakin tahtoo huomiotasi. Mikset ota selvää ja kysy suoraan?
Niinhän sä saisit varmasti vastauksen etkä vellois kysymysmerkkien kanssa.
Feministiäiti on kasvattanut niin että tunteileva mies on neitimäinen homo.
Jos teistä ei kuitenkaan tule mitään, olisiko se syy miksi peittelee?
Unohdit mainita, että mies on jo varattu?
Jos ei peittele vaan hänellä ei ole tunteita?
Vierailija kirjoitti:
Jos ei peittele vaan hänellä ei ole tunteita?
Voi olla..
Koko ajan yritän vannoa itselleni että kuvittelen vaan mutta en tiedä.
Pakko yrittää vaan olla ajattelematta kun ei tästä tosiaan mitään kuitenkaan tule ja varmaan parempi niin.
Ei ole varattu ja samanikäisiä olemme.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Feministiäiti on kasvattanut niin että tunteileva mies on neitimäinen homo.
Feministiäitinä voin kertoa, että se menee kyllä täysin päinvastoin. Olen kasvattanut poikani siihen, että hän on hyväksytty juuri sellaisena kuin on eikä hänen tarvitse mukautua mihinkään stereotyyppiseen "miehen rooliin".
Taisit tarkoittaa konservatiivisia äitejä ja isejä.
P.S. Olisiko sinulle itsellesi ok, että pojastasi kasvaisi tunteileva mies?
Up