Miksi synnyttäneillä äideillä ei ole juuri koskaan muuta kuin naamakuvia/vauvan kanssa naamaselfieitä synnytyksen jälkeen?
On toki kuvia vauvasta ja yhteiskuvia vauvasta lähellä naamaa, mutta miksi miksi kroppa ei osu vahingossakaan kuvaan? Luulisi nyt että sen mahdollisesti löystyneen mahan voi peittää jollain vaatteella tai kankaalla?
Kommentit (12)
On sinullakin ihmetyksen aiheet. Kuinka monella muutenkaan on kropasta kuvia
Ehkä heillä on täysi työ hoitaa vauvaa, eivätkä he ehdi ottaa joka hetki selfieitä naamastaan?
Tärkein tuodaan esille, eli oma naama ja vauva! Mitä muuta halusit nähdä ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Pimppako pitäisi näkyä??!?
No hyi.
No siitä repaleisesta toosastako sitten pitäisi kuvia ottaa? Miksei nainen saa olla ulkonäköpaineista vapaa edes vasta synnyttäneenä?
Siis kun sitä lasta pidetään sylissä, niin sehän on useimmiten lähempänä naamaa kuin vyötäröä.
Selfieistä en tiedä, mutta itse olen valokuvaaja, vakava harrastaja ellei puoliammattilainen. Oli mielenkiintoista vauvapöhnistään selvittyä katsoa, kuinka oman lapsen vauva-ajan kuvat olivat todella tiiviisti rajattuja. En keksinyt muuta selitystä kuin että vauva täyttää sylin ja ajatukset niin täysin, että sen on pakko täyttää kuvapinta-alakin. Ei jotenkaan osaa katsoa laajemmin.
No laajemmalla rajauksella kuvissa näkyisi valtavat, paidasta tursuavat tyrkkyrinnat, jotka eivät ehkä sovi vauvaidyllin kuvastoon... :D
Miksi PITÄISI näkyä mitään muuta? En minä normaalistikaan ota kokovartalokuvia kuin hyvin harvoin.
No vastasit itse kysymykseesi. Se on se epävarmuus omasta kropasta.
Paitsi tietysti niillä joilla on sixpack viikko synnytyksen jälkeen. Siksi tavalliset ihmiset ei uskalla ottaa kokovartalokuvia; edes ne vaatteet päällä.