Näin tänään kaksi teinityttöä, joiden kånken-repuista oli otettu logo irti, miksi?
Repun tunnistaa kyllä olkaimista, sojottavista kahvoista ja muodosta. Myös logon painaumat olivat auringonvalossa selvästi näkyvissä. Miksi ostaa massamuotireppu ja poistaa siitä logo? Ei kai kukaan sitä reppua käyttäisi, ellei se merkki olisi siinä pääasia?
Kommentit (15)
Ehkä eivät juuri halunneet tulla pilkatuksi siitä logosta, kun kånkenin maine massareppuna nykyään on aika surkea. Halusivat välttyä pilkkaamiselta ehkä ja vanhemmat eivät suostu ostamaan uutta reppua kun aikoinaan "trendirepun" kinunneet.
Saattavat olla feikkejä. Esim Ebayssa on myynnissä juuri sellaisia missä ei ole logoa.
4, täh :D Mitä nillä tekee? Tai siis onko niiden tarkoitus olla olevinaan kånken-merkkisiä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
4, täh :D Mitä nillä tekee? Tai siis onko niiden tarkoitus olla olevinaan kånken-merkkisiä?
Ap
Jaa-a, ehkä joku tulenpalavasti haluaa sellaisen mutta ei ole varaa :D On niitä sellaisiakin feikkejä joissa on logo, tuli aika paljon vastaan kun etsin ruskeaa reppua Ebayn tyylisistä nettikaupoista.
Kånken-hullu oli varmaan hyökänny ja repiny logot irti raivohulluuskohtauksissaan.
Aikoinaan luokkakaverilla oli kånken. Tuumin jo silloin, että jos minulla olisi tuollainen, irrottaisin siitä sen merkin. Lähinnä typerän nimen "kånken" takia, mutta onhan se reppu ruma kuin perkele. Tämä siis 80-luvulla.
ebayssa/alissa/wishissa on myös sellaisia feikkejä joissa on ketun tilalla joku 'King kong' logo, joillekin sellasen tilanneelle on tullu 'kettufeikki' mutta joillekkin sit just se king kong, missä on joku apinan kuva. Pakkohan siitä on sellanen vittuun repiä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Merkki on Fjällräven.
Mä kyllä käytin sitä reppua nimenomaan siksi, että se oli paras reppu mikä mulla on koskaan ollut. Tilava ja kestävä. Vähän aikaa sitten se viimein hajosi liitoksiinsa lopullisesti 3 vuoden päivittäisen raskaan lastinsa alle, ja ostin uuden repun. Ei ole läheskään niin kätevä käyttää, eikä mahdu yhtä paljon tavaraa vaikka litramäärältään isompi onkin. Rip Kånken, seuraavaksi ostan taas samanalaisen.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan luokkakaverilla oli kånken. Tuumin jo silloin, että jos minulla olisi tuollainen, irrottaisin siitä sen merkin. Lähinnä typerän nimen "kånken" takia, mutta onhan se reppu ruma kuin perkele. Tämä siis 80-luvulla.
Minäkin mietin tuota irrottamista, kun ostin omani 2000-luvun alussa. Sitten tajusin, että kyllähän tästä repusta silti näkee, että mikä on kyseessä ja takana kävelijät alkaisivat kehittää psykologista profiilia minusta, koska olen toiminut merkin suhteen erikoisesti.
Eri asia poistaa vaikka merkkifarkuista jotain lätkiä, se onnistuu niin ettei niitä sitten tunnista.
Ainakin kun minä olin nuori, farkuista poistettiin takataskusta se merkki koska taskujen saumoista ja muista tunnusti kyllä merkin. Tämä tavallaan viesti että mulla on varaa trendivaatteisiin mutta ne on niin tavallisia mulle etten leveile merkillä, kaikki kyllä silti tietävät merkin. Tämä sopi mulle koska en vieläkään tykkää merkkivaatteista tai laukuista missä merkki koreilee isolla. En tykkää maksaa vain merkistä eli parempi jos merkki piilossa.
Firmojenhan pitäisi maksaa meille, kun annamme mainostilaa tuotteille!
Vain totaali idiootti kantaa esim mainospaitoja ilmaiseksi.
Josmjonkin Fjällräven-repun ostaisin, se ei missään tapauksessa oli Kånken, koska se on makuuni liian pelkistetty eikä ulkonäkö miellytä. Malli Räven saattaisi olla hyväkin, en tosin ole nähnyt kuin kuvassa.
Kyllä minäkin poistaisin jos sellaisen hirvityksen omistaisin.