Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies valittaa kun en laukea tarpeeksi helposti.

Vierailija
27.09.2016 |

Joskus en ollenkaan ja joskus menee yli 15min yhdynnässä että tulee. Mies välillä valittaa ja kysyy, että voitaisko nyt vaan panna ja joskus vähemmän kuin pitkään. Sanoo, että ei aina jaksa sitä rumbaa... :(

Mitä mieltä näistä asioista ja mielipiteistä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi sitten kunnon esileikit?

Muistaakseni naisilta menee noin 20 min orgasmin saavuttamiseen, eli tosta ajasta olis se 10-15 min hyvä olla suulla/käsin hyväilyä.

Leluilla vois myös tulla nopeempaa.

Jos mies ei jaksa "rumbaa" näidenkään avulla, niin hoitakoon itsensä omin käsin. Nopeaa ja vaivatonta.

Vierailija
2/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on liian pieni penis. Sano että tästä lähtien haet tyydytyksesi isomunaisemmilta ja mies saa vetää käteen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläsi on liian pieni penis. Sano että tästä lähtien haet tyydytyksesi isomunaisemmilta ja mies saa vetää käteen!

Mistä tiedät, että AP:lla ei ole liian iso emätin? Miksi ongelman syy olisi ylipäätään muualla kuin itsessä?

Vierailija
4/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lyhyt esileikki.

Vierailija
5/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lukenut jostain, että naiset laukeaisivat keskimäärin 20 minuutissa.

Tämän mukaan naiset laukeaisivat keskimäärin "vain" 10-20 minuutissa.

http://www.kauneusjaterveys.fi/seksi-suhteet/seksi/10-faktaa-naisen-org…

Mutta siis se, että laukeat hitaasti, on fysiologinen fakta. Toki varmaan on yksittäisiä naisia, jotka ovat orgasmiherkkiä, laukeavat monta kertaa tai nopeammin seksin aikana. Mutta varmaan keskivertonainen on sellainen ikävä tapaus, joka pitää ensin lämmitellä ja seksin kestää jonkin aikaa, että laukeaa;)

Uskon, että voitte löytää jonkun ratkaisun, joka tyydyttää molempia (että sovitte vaikka että pikapano on joskus ok), mutta sehän edellyttää varmasti sitä, että seksi on molempien mielestä hyvää ja haluaa toteuttaa toisen toiveita, ei niinkään niin, että toinen nurisee ja toinen kokee, ettei saa sitten mitään. Keskustelkaa:)

Vierailija
6/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tämä kuuluisi seksipalstalle?

Mut lyhyesti: sun kli... ei saa tarpeeks stimulaatiota yhdynnan aikana. Voit koittaa stimuloida sitä itse yhdynnän aikana tai pidentää esileikkiä jonka aikana saat sitten useamman orkun mikä  herkistää tuota aluetta.

Sitten voi onnistua laukeaminenkin. Suosittelen kokeilemaan omin käsin onneen-temppua ensin, vaatinee ehkä muun kuin lähetyssaarnaaja-asennon.

Vierailija
7/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kyllä mulla tulee 1-2 minuutissa sormettamalla.

Vierailija
8/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota jos esileikkiä ja suuseksiä on riittävästi niin tuskin silloin tarvitsee reilu 15 minuuttia jyystää?

Vierailija
9/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota jos esileikkiä ja suuseksiä on riittävästi niin tuskin silloin tarvitsee reilu 15 minuuttia jyystää?

ja eikös se mies voi hoidella sinut vaikka jyystämisen jälkeenkin jos et laukea silloin?

Vierailija
10/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja eikös se mies voi hoidella sinut vaikka jyystämisen jälkeenkin jos et laukea silloin?

Ensin mies "jyystää" ja sitten päälle lisää velvollisuuksia?

Vierailija
11/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelet laukeamaan nopeammin. Harjoittelet sooloseksillä siten, että opit miten saat parhaiten ison oon. Sitten 'jyystön' aikana joko itse hivelet alapäätäsi tai pyydät miestä tekemään niin ohjeittesi perusteella. Eivät miehet ole mitään ajatustenlukijoita.

Vierailija
12/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettelet laukeamaan nopeammin. Harjoittelet sooloseksillä siten, että opit miten saat parhaiten ison oon. Sitten 'jyystön' aikana joko itse hivelet alapäätäsi tai pyydät miestä tekemään niin ohjeittesi perusteella. Eivät miehet ole mitään ajatustenlukijoita.

Lisää suorituskeskeisyyttä seksiin! Se se on avain onneen.

Vierailija
13/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Mutta kun ei palstan miesvihaajien mielestä tuo ole seksiä vaan runkkausta. Ainoaa oikeaa seksiä on sellainen jossa mies on naisen palvelija ja orkuttaja. Nainen makaa ja on läsnä huoneessa.