Miksi mies valehtelee olevansa sinkku?
Olen koko syksyn flirttaillut erään sinkuksi luulemani miehen kanssa, jolla on pari yhteistä kaveria kanssani. Mies on siis todella selvästi antanut ymmärtää olevansa sinkku (ihan suoranaisesti valehdellut: jälkikäteen olen tajunnut, että kun hän on sanonut esim. kaverinsa tai siskonsa tehneen tai sanoneen jotain, onkin hän oikeasti puhunut tyttöystävästään). Meillä synkkasi todella hyvin ja mies teki aloitteen lähentyä fyysisestikin. Yhtäkkiä hän kuitenkin vetäytyi ja alkoi käyttäytyä sen jälkeen todella kylmästi minua kohtaan, eikä enää pitänyt mitään yhteyttä. Olin tähän mieheen aivan järkyttävän ihastunut. Olin täysin varma, että vika on minussa, koska meillä näytti menevän hyvin. Pidin itseäni liian rumana, tylsänä tms. että kelpaisin. Olen siis oikeasti etsinyt syitä ihan loputtomasti itsestäni ja tuntenut itseni ihan surkeaksi ihmiseksi, joka ei voi kelvata kenellekään.
Kunnes... Sain nyt kaverilta kuulla miehen seurustevan ja seurustelleen yli vuoden! Saattaa ehkä selittää miksei suhde oikein edennyt... Kaiken huippu että tapasin kerran hänet tyttöystävänsä kanssa, jolloin sain käsityksen että kyseessä on hänen siskonsa (koska ei oikeasti vain käynyt mielessäkään, että hän onkin varattu). Ärsyttää tämä jätkä aivan järjettömästi.
Mikä helvetti miehiä vaivaa?! Miksei voinut heti alunperinkin kertoa seurustelevansa, vaan antaa toisen ensin ihastua itseensä? Miksi hänen kaverinsa antoivat flirtin jne vain jatkua, eivätkä laittaneet sitä heti poikki, vaikka tasan tiesivät tyypun seurustelevan?! Vituttaa kun on tuhlannut niin paljon ajatuksia tähän urpoon.
Kommentit (13)
On noita naisissakin, ei vaan millään saa sanottua, että seurustelee.
Miksikö? No koska 1+1 looraa on enemmän kuin pelkkä 1!
Helppo yrittää vierittää syytä aina toisen niskoille, nuori nainen ei osaa oikein tarkatsella omaa elämää neutraalista vinkkelistä, kaikki on aina toisten tekoja ja vikoja, jonka takia minulla - nuorella naisella - menee huonosti. Minä en ole tehnyt mitään valintoja elämässäni, vaan kaikki on muiden syytä.
Ehkä et ole ihastuksissasi halunnut nähdä merkkejä seurustelusta, onhan kaverisikin huomannut tämän seurustelevan.
halus pimpukkaa ja sinä tunnuti helpolta kohteelta
Narsisti tai psykopaatti saattaa olla kyseessä. Ei niin harvinaista. Itse olen törmännyt pariin nettitreffeillä. Näistä toinen oli naimisissa, mutta valehteli eronneensa joitakin vuosia ennen tapaamistamme.
Nykyisen treffailun yksi perussääntö on, että täytyy ottaa selville treffikumppanin taustatiedot. Säästyy paljolta harmilta ja ajan hukalta.
Halusi vain jännitystä elämään ja testaili vetovoimaansa.
Ei tarvitse olla edes narsisti tai psykopaatti, vaan ihan vaan sika mieheksi. Se nyt ei ole mitenkään ainutlaatuista että vetävä mies pyörittelee useampaa naista ihan vain siksi, koska pystyy. Tekee mieli montaa eri pimppaa, ei siinä sen kummempaa mysteeriä ole.
Sika mieheksi tämä jätkä kyllä vähintäänkin on. Eikä siis mikään eeppisen hyvännäköinen yksilö kyseessä edes, enemmän ihan ok näköinen, mutta tyylikäs kyllä ja osaa antaa itsestään tosi sympaattisen ja "kiltin" kuvan. Eikä kyseessä todella mikään teini, vaan ihan 35-v aikuinen mies.
Jonkinlainen arvostus tätä miestä kohtaan vielä aiemmin oli, kun sentään sen verran kunnioitti tyttöystäväänsä, että laittoi pelin poikki mun kanssa kun homma olisi oikeasti mennyt fyysiseksi. Kunnes nyt vähän kyselin kavereilta ja sain kuulla tämän yksilön panneen jotain vaihtarityttöä jollain jatkoilla taannoin!
Siis MITEN voi muodostaa näin väärän kuvan toisesta ihmisestä?! Vaikutti juuri sellaiselta turvalliselta "perusmieheltä", ei todella miltään playeriltä, vaikka näköjään juuri sellainen sitten olikin. Menee usko kaikkiin miehiin :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
halus pimpukkaa ja sinä tunnuti helpolta kohteelta
Yllätuys että apn valitsi :D
"Mikä miehiä vaivaa"
Muotoile kysymys oikein ja kysy että mikä JÄNNÄMIEHIÄ VAIVAA?
No ei niitä vaivaa muu kuin että kun tietävät että ovat niin lihaksikkaita ja miehekkäitä että saavat kenet tahansa naisen niin haluavat välillä testata markkina-arvoa.
Älä yleistä kaikkiin miehiin. Iso osa miehistä ei ikinä pettäisi, mutta nämä miehet eivät kelpaa naisille kun eivät ole tarpeeksi laadukkaita kokonaisuuksia....
Kisssiiiii kirjoitti:
Sika mieheksi tämä jätkä kyllä vähintäänkin on. Eikä siis mikään eeppisen hyvännäköinen yksilö kyseessä edes, enemmän ihan ok näköinen, mutta tyylikäs kyllä ja osaa antaa itsestään tosi sympaattisen ja "kiltin" kuvan. Eikä kyseessä todella mikään teini, vaan ihan 35-v aikuinen mies.
Jonkinlainen arvostus tätä miestä kohtaan vielä aiemmin oli, kun sentään sen verran kunnioitti tyttöystäväänsä, että laittoi pelin poikki mun kanssa kun homma olisi oikeasti mennyt fyysiseksi. Kunnes nyt vähän kyselin kavereilta ja sain kuulla tämän yksilön panneen jotain vaihtarityttöä jollain jatkoilla taannoin!
Siis MITEN voi muodostaa näin väärän kuvan toisesta ihmisestä?! Vaikutti juuri sellaiselta turvalliselta "perusmieheltä", ei todella miltään playeriltä, vaikka näköjään juuri sellainen sitten olikin. Menee usko kaikkiin miehiin :(
Ap
Nämä perusmiehet, joista sitä tosiaan ihan vihon viimeiseksi uskoisi, on oikeasti niitä kaikista pahimpia pelureita. H*tto kun pelurit olisivatkin näitä kaikkien haluamia naistennaurattajia niin silloin ne olisi helppo kiertää kaukaa.
olisiko totuuden kanssa muitakin ongelmia tyypillä? Siis ihan luonnevika?Minusta sä ap kuitenkin jälkikäteen ajateltuna ns. väistit luodin.