FAFA'S, onko kokemuksia?
Ainakin tuo Helsingin keskustan Fafa's näyttää aina olevan täynnä porukkaa. Katsoin menun ja hyvältähän se vaikuttaa. Mahtaako nuo annokset olla kovin kaloripitoisia? Kaikki kokemukset kehiin, kiitos!
Kommentit (16)
Paikkaa hehkutetaan paljon ja suurin odotuksin kävin ostamassa sellaisen kanapitaleivän. Niin mautonta kanaa en ole koskaan syönyt, kokonaisuus oli muutenkin oudon makuinen. Harmitti! Liekö ne kasvisvaihtoehdot sitten parempia, ainakin kovin trendikäs paikka tuntuu olevan.
Hyvä hinta-laatusuhde, käyn joskus yöstä tullessani siellä safkaamassa.
Hmm... ehkä sitä täytyy käydä testaamassa. Piti kyllä googlata iso osa annosten raaka-aineista. ;) Ehkä siksi makuelämys oli kakkosen mielestä outo? Itse mielelläni tutustuisin uusiinkin makuihin ja vaikken kasvissyöjä olekaan, ei varmasti olisi pahitteeksi syödä enemmän kasvispainotteisesti!
ap
Olen käynyt Helsingin keskustan Fafassa ystäväni kanssa ja mielestäni siellä oli sotkuista. Ruoka näytti normi pikaruualta. Pitkä miinus siitä, ettei sieltä saa kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Paikkaa hehkutetaan paljon ja suurin odotuksin kävin ostamassa sellaisen kanapitaleivän. Niin mautonta kanaa en ole koskaan syönyt, kokonaisuus oli muutenkin oudon makuinen. Harmitti! Liekö ne kasvisvaihtoehdot sitten parempia, ainakin kovin trendikäs paikka tuntuu olevan.
Harmi, kanaa en ole itse vielä testannut, mutta ainakin falafelit on maukkaita ja ihanan rapeita päältä :)
Vierailija kirjoitti:
Peruspaikkoihin lukeutuu nykyisin, oli muutama vuosi sitten trendikäs.
On ihan hyvä mutta hipsterien pilaama ja jotenkin vuotta 2012. Kaloreista ei tietoa.
Ehkä täytyy kokeilla falafel-pitaa. :)
ap
Suosittelen pitaa halloumilla ja falafelilla ja kylkeen bataattiranut. Parasta
Mun yks vakkarimestoista, en voi kun kehua. Mistään ei saa niin autenttisen herkullisia falafeleja!
Ihan ookoo. Leivät usein vähän mauttomia ja sottaisia syödä, mutta ihan hyvä pikaruokavaihtoehto kiireessä.
Falafelit ovat parhaita mitä olen syönyt. Harmi vaan, että monesti kastike menee pussin pohjalle ja päältä pita on kuivaa. En tiedä, onko jonkun tietyn työntekijän tapa koota leipä vai onko tavallistakin?
Mä otan melkein aina halloumsalaatin. Helpompi syödäkin kuin pita.
Minäkin falafelien takia käynyt syömässä siellä, kanat ovat olleet vähän mauttomia.
Falafel & Halloumi ollut suosikki vuosien ajan, siitä lähtien kun tuli aikoinaan Sörkkään, nyt kioski laajentunut ja olen syönyt Suomessa ja Virossa ja aika tasaisen laatuista joka paikassa.
Lahden Fafa's testattu ja kasvispita (hummus, munakoiso) oli todella hintansa väärti. Mielestäni annoksella oli tarpeeksi kokoa enkä usko ruokien olevan sieltä pahimmasta päästä mitä kaloripitoisuuteen tulee. Mitään majoneesimössöjä kun ei esimerkiksi ole.