Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset tavarat todennäköisimmin menee kaupaksi netissä? Rahapula!

Vierailija
27.09.2016 |

En ole koskaan myynyt mitään netissä. Itselle tarpeetonta tavaraa kyllä on vaikka minkälaista. Ei mitään merkkituotteita, mutta siistiä ja hyväkuntoista kyllä. Huonekaluja, televisio, verhoja, vaatteita.... Aikuisten vaatteet ei varmaan juurikaan ole kysyttyjä? Muutama kymppi toisi jo helpotusta opiskelijan rahatilanteeseen. Mistä lähtisin liikkeelle? Mitä ihmiset haluaa ostaa ja mistä nettisivuilta he näitä hakevat?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muodikkaat vaatteet menee kaupan. Itse olen niinkin kuolleella sivulla kuin huuto.net tehomyyjä. Myyn 95-prosenttisesti vaatteita. Jos vaatteesta (ihan perus h&m, bikbok ym) onnistuu vielä löytämään netistä mainoskuvia tai pinterestistä tms asukuvia ja myyt sopivaan hintaan, niin kyllä menee kaupaksi.

Vierailija
2/6 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkikäsilaukut varmaankin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppa menee ihan kivasti. Sitä ei tarvitse edes myydä vaan sen voi ihan vaan vuokrata eli silläkin tavalla se on kätevää. Sitä samaa tavaraa voi "myydä" yhä uudestaan.

Vierailija
4/6 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonekalut tuskin menee kovin hyvin ja vaatteista ja laukuista pitäisi olla oikeita merkkituotteita että kiinnostuneita olisi.

Lapsia sinulla ilmeisesti ei ole, mutta vauvantarvikkeet ovat hyvää myyntitavaraa niin vaunut kuin hoitopöydät tai ulkoilupuvut jne.

Sitten on vielä harrastustavarat joille ostajia löytyy helpommin kuin halvoille huonekaluille.

Vierailija
5/6 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyisin yleensä saa uusille opiskelijoille kaupaksi huonekaluja ja muuta kodintavaraa, ihan vedenkeittimiä ja paistinlastoja myöten. Toki hinnan pitää olla opiskelijabudjettiin sopiva ja moni opiskelija onkin ehtinyt jo pesänsä rakentaa.

Oman alueen facekirpparia suosittelisin, silloin säästyy helpommin postittamisen vaivalta. Minulle tuli ihan "vakiasiakkaita" ja kun viimein opiskelijaboksista muutin toiselle paikkakunnalle, päästin nämä vakkarit penkomaan kaapit ja ostamaan loputkin turhakkeet pois :). Itse olen myynyt auton osia, elektroniikkaa, huonekaluja, lemmikkitarvikkeita (myös ruokia), vaatteita ja kenkiä, rihkamakoruja, hajuvesiä, astioita ja kerran jopa leipomiani keksejä :D.

Tori.fistä olen ostanut lasten vaatteita ja tarvikkeita, myynyt vaatteita ja lastentarvikkeita. Torista on mielestäni helppo ostaa, kun tietää mitä etsii. Heräteostokset jää tekemättä, samoin Huutonetissä.

Vierailija
6/6 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannut merkille, että jotkut myyvät ihan jonninjoutavaa roinaa, ei niihin yhtään vastausta tulekaan, tyyliin "vanha sininen piponi, koiratalous".