Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä vaiheessa juoksemisesta alkaa nauttia?

Vierailija
24.09.2016 |

Porin juoksukoulun 4. vko menossa ja yhtään en nauti, suoritan vaan.

Lenkin jälkeen on kyllä voittajaolo.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt itsekin. Monet sanovat, että liikuntaan jää koukkuun. Tahtoisin tietää, että missä vaiheessa? Itse en ole koukuttunut, vaikka yritystä kyllä on. Kuinka monta viikkoa pitää repiä itsensä väkisin lenkille/salille, ennen kuin siitä alkaa nauttia ja sitä alkaa kaipaamaan?

Vierailija
2/4 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina niin, että lenkillä etenkin lenkin alussa on enemmänkin epämukava ja ahdistunut olo, mutta lenkin päätyttyä ja ihan lopussa (kun tietää kohta pääsevänsä kotiin) on hyvä ja rentoutunut olo! Lenkin jälkeen on aina paljon parempi olo kuin ennen lenkkiä ja sitä kestää ainakin pari tuntia. Itse lenkillä käynti ei kuitenkaan ole nautinnoksi muuttunut, vaikka olen vuosia lenkkeillyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tuottaa pettymystä, mutta itse olen treenannut ja juossut mm. puolimaratonin ja useamman kympin, mutta en voi monen vuoden jälkeenkään sanoa varsinaisesti nauttivani juoksusta. Vain se lenkin jälkeinen voittaja- ja hyvä olo sekä tieto hyvästä kunnosta saavat minut jatkamaan. Olen määritellyt itseni ns. henkiseksi läskiksi - en tykkää oikein mistään liikunnasta, voisin vain makoilla sohvalla ja syödä herkkuja, mutta en kuitenkaan salli sitä itselleni, sillä haluan olla terve je kaunis. 

Vierailija
4/4 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksusta en oppinut nauttimaan koskaan. Siis sellaisesta tasavauhtisesta, pitkäkestoisesta taapertamisesta. Tylsää. Sitä vastoin salitreenistä olen nauttinut alusta alkaen, samoin kuin intervallityyppisestä juoksuharjoittelusta, samoin kuin lyhyemmistä vetotreeneistä. Oikein aina odotan että pääsen treenaamaan, enkä malttaisi pitää kevyempiä jaksoja tai lepopäiviä ollenkaan.