Miten usein näet ystäviäsi? Ikäsi?
Kommentit (21)
Hyvin harvoin. Miestäni päivittäin ja se riittää työkontaktien lisäksi minulle aivan hyvin.
Olen 37. Näen ystäviä usein, ehkä 2-4 päivänä viikosta. Kyseessä tietysti eri ihmisiä, parhaita kavereita näen viikottain tai parin viikon välein. Joskus voi tulla pitempiäkin taukoja. Joitakin tapaan vain kerran vuodessa, mutta pidän heitä silti tärkeinä ja läheisinä ystävinä.
Vanhempia ja sisaruksia näen harvakseltaan, keskimäärin vain muutaman kerran vuodessa. Välit ovat hyvät mutta elämäntavat erilaiset. Muita sukulaisia en tapaa.
Opiskelukavereita n. kerran viikkoon tai kahteen, muita kavereita kerran viikkoon (muita kavereita ehkä kaksi :D), sukulaisia kerran viikkoon noin suunnilleen.
N20
Harvoin, ehkä pari kertaa vuodessa. 27v
Minä myös näen sekä kavereitani että sukulaisiani hyvin harvoin. Kavereitani näen harvemmin kuin kerran kuukaudessa, sukulaisiani näen varmaan pari kertaa vuodessa.
Ystäviä 2-4 kertaa viikossa, vanhempia kerran pari kuussa, muita sukulaisia en koskaan. Olen kolmikymppinen.
Sisarustani nykyään yleensä kerran viikossa, hänellä on vaikea elämäntilanne ja olen tukena siinä. Aiemmin oli jaksoja, kun näin sisartani ehkä parin kuukauden välein vain, nykyään siis noin kerta viikkoon.
Erästä lähistöllä asuvaa ystävääni näin aiemmin 1 - 2 viikon välein, mutta kävi raskaaksi, kun hän otti tavaksi purkaa muhun pahaa oloaan ja tästä syystä olen ottanut etäisyyttä, nyt nähdään parin kuukauden välein.
Sitten on eräs toinen ystävä, lähistöltä myös, aiemmin meillä oli sama harrastus ja silloin nähtiin joka viikko. Nyt nähdään kiireidemme (enimmäkseen hänen kiireidensä) takia noin parin kuukauden välein.
Vanhempiani näen ehkä kerran kuussa, yritän tsempata tässä ja olisi hyvä käydä vaikka kerran viikossa. Välit on hyvät ja tulee hyvä mieli tapaamisista, laiskuuttani tapaamiset on näin harvassa.
Sitten on vielä noin 3 kaveria, joita näen muutaman kerran vuodessa, ehkä parin kuukauden välein, kesäisin vähän useammin kuin talvisin.
Ja sitten on satunnaisempia tutun ja kaverin välimaastosta... joita näen harvakseltaan... Ihan silloin tällöin vain.
Ja ihania hyviä ystäviä, joita olosuhteiden takia (välimatka tms.) näen vain todella harvoin, jopa vuosienkin välein.
Harrastuksessa ja töissä näen toki harrastus- ja työkamuja.
Näillä mennään.
Ehkä keskimäärin 2 kertaa viikossa tapaan työajan ulkopuolella muita kuin perheenjäseniä, ystävinä.
Harvoin, ehkä kerran kahdessa kuukaudessa ja tuolloinkin siis eri ystäviä. Viimeksi tapasim erästä ystäväporukkaa tämän kuun alussa ja edellisesta tapaamisesta oli yli vuosi.
Mulle tämä käy oikein hyvin :)
Ikä 40
Vierailija kirjoitti:
Sisarustani nykyään yleensä kerran viikossa, hänellä on vaikea elämäntilanne ja olen tukena siinä. Aiemmin oli jaksoja, kun näin sisartani ehkä parin kuukauden välein vain, nykyään siis noin kerta viikkoon.
Erästä lähistöllä asuvaa ystävääni näin aiemmin 1 - 2 viikon välein, mutta kävi raskaaksi, kun hän otti tavaksi purkaa muhun pahaa oloaan ja tästä syystä olen ottanut etäisyyttä, nyt nähdään parin kuukauden välein.
Sitten on eräs toinen ystävä, lähistöltä myös, aiemmin meillä oli sama harrastus ja silloin nähtiin joka viikko. Nyt nähdään kiireidemme (enimmäkseen hänen kiireidensä) takia noin parin kuukauden välein.
Vanhempiani näen ehkä kerran kuussa, yritän tsempata tässä ja olisi hyvä käydä vaikka kerran viikossa. Välit on hyvät ja tulee hyvä mieli tapaamisista, laiskuuttani tapaamiset on näin harvassa.
Sitten on vielä noin 3 kaveria, joita näen muutaman kerran vuodessa, ehkä parin kuukauden välein, kesäisin vähän useammin kuin talvisin.
Ja sitten on satunnaisempia tutun ja kaverin välimaastosta... joita näen harvakseltaan... Ihan silloin tällöin vain.
Ja ihania hyviä ystäviä, joita olosuhteiden takia (välimatka tms.) näen vain todella harvoin, jopa vuosienkin välein.
Harrastuksessa ja töissä näen toki harrastus- ja työkamuja.
Näillä mennään.
Ehkä keskimäärin 2 kertaa viikossa tapaan työajan ulkopuolella muita kuin perheenjäseniä, ystävinä.
N35
Koulukavereita näen aina koulussa, joskus myös vapaa-ajalla mutta harvoin. Muita kavereita harvoin, noin pari kertaa kuussa ehkä? Perhettä melkein joka päivä ja poikaystävää (joka on samalla myös paras ystäväni) näen joka päivä :)
Kolmea ystävää 10-15 kertaa vuodessa. Kahdeksaa ystävää 2-5 kertaa vuodessa.
M45
44, ei ole ystäviä. Sukulaisia tapaan muutaman kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös näen sekä kavereitani että sukulaisiani hyvin harvoin. Kavereitani näen harvemmin kuin kerran kuukaudessa, sukulaisiani näen varmaan pari kertaa vuodessa.
Niin, ja olen 25-v. Se jäi kirjoittamatta alkuperäiseen viestiin. Löyhä pää.
Ehkä 1-2 kertaa kuussa ystäviä.
Vanhempiani 1-2 viikon välein, kun käyn heillä syömässä.
Ennen näin ystäviä melkein joka päivä kun pari asui ihan naapurustossa, mutta vuosi sitten päätin muuttaa eri paikkakunnalle. olen kai vähän outo, moni muuttaisi lähemmäs koulua, minä muutin kauemmas, kun halusin ihanaan rivitaloon pois kerrostaloankeudesta ja kehyskunnan rauhaan maaseutumaisempiin maisemiin pois pk-seudulta - ja siten myös kauas kavereista.
Olen 25v. Ja nojoo, kyllähän koululla näkee ihmisiä, mutten ole heistä onnistunut saamaan ystäviä joten ovat ihan vaan koulukavereita, ei nähä muualla.
Ystäviä ehkä kerran pari kuussa. Äitiä joka viikko, isää pari kertaa kuussa. Olen 20v nainen.
Vanhempiani ja veljeäni näin ehkä pari kertaa viikossa, mummoja pari kertaa kuussa. Muita sukulaisia harvemmin.
Ystäviä näen ehkä keskimäärin kerran kuussa, joskus useammin ja joskus harvemmin, koska asumme eri paikkakunnilla.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempiani ja veljeäni näin ehkä pari kertaa viikossa, mummoja pari kertaa kuussa. Muita sukulaisia harvemmin.
Ystäviä näen ehkä keskimäärin kerran kuussa, joskus useammin ja joskus harvemmin, koska asumme eri paikkakunnilla.
Unohtui, 22v nainen.
En näe koskaan, ei ole ystäviä.
Ikää 46.