Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukupuolitautiko?

Vierailija
24.09.2016 |

Uloimman häpyhuulen reunaan tuli patti noin muutama viikko sitten. Ensin luulin finniksi mutta eipä ole finni. Ei ole kipeä mutta patin keskellä on ihan kuin avoin haava joka ei parane millään. Ensi viikolla varaan ajan lääkäriin ja illalla aion tiedustella mieheltä voisiko hänellä olla aavistusta patin alkuperästä.

Olen niin hämilläni ja pahoillani etten jaksa olla miehelle vihainen, kertokoot jos on kerrottavaa ja testit kai näyttävät onko patti tarttuvaa laatua. Jos on, niin sitten täytyy miettiä oliko kaikki tässä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut välillä vastaava patti aktiivisesta seksielämästä (ja siis ihan vakituisen kumppanin kanssa, ei tauteja). Haava paranee hiton hitaasti ja on tosi ikävän tuntuinen.

Vierailija
2/4 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tullut välillä vastaava patti aktiivisesta seksielämästä (ja siis ihan vakituisen kumppanin kanssa, ei tauteja). Haava paranee hiton hitaasti ja on tosi ikävän tuntuinen.

Meillä seksielämä on kaukana aktiivisesta, edellinen kerta oli joskus elokuussa. Sekin tietysti saa mielikuvitukseni laukkaamaan yhden patin takia.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo haavauma kuullostaa pahalta...sellainen tulee jos on kuppa tai tippuri...googlaa kun en muista kumpi kun ei onneksi ole omakohtaista kokemusta.

Vierailija
4/4 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo haavauma kuullostaa pahalta...sellainen tulee jos on kuppa tai tippuri...googlaa kun en muista kumpi kun ei onneksi ole omakohtaista kokemusta.

Googlasin jo, jäätävää luettavaa. Tosi kiva mennä lääkärille, not!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän