Nainen joka saat itse toiminnassa miehen kanssa tarkoittaako aina että myös nautit siitä
Minulla ollut vuosien varrella muutama tapaus, jälkimmäinen eilen, jossa nainen on saanut itse toiminnassa (kaikilla kerroilla selkeästi nuorempi nainen kyseessä) ja näissä tapauksissa minulle jäi tunne että eivät kuitenkaan nauttineet kanssani. Tuntui jotenkin että häpesivät laukeamistaan kanssani. Ja feikkaamisesta laukeamisen suhteen ei ole ollut kyse. M49
Kommentit (10)
? Tottakai nautin, ei ole mahdollista saada jos ei nauti. En ole ymmärtänyt hävetä.
No onhan tossa joku totuus. Koko ähkiminen vaikuttaa aika naurettavalta heti sen jälkeen kun se on ohi ja toisten ihmisten kanssa tai toisinaan ei vaan ole kiva tunnelma sen jälkeen.
M49 taisi aloittaa tämän ketjun vain ilmoittaakseen että hän on päässyt sänkyyn selkeästi nuorempien naisten kanssa
Vierailija kirjoitti:
No onhan tossa joku totuus. Koko ähkiminen vaikuttaa aika naurettavalta heti sen jälkeen kun se on ohi ja toisten ihmisten kanssa tai toisinaan ei vaan ole kiva tunnelma sen jälkeen.
Seli, seli. Hyvää haluaa aina uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai mies huonoa seuraa voi olla jos saa
Mä oon varmaan jotenkin henkisesti mies, mutta ei tuolla kyllä itselleni ole mitään merkitystä. Pystyn suorittamaan seksiä mekaanisesti samaan tapaan kuin ymmärtääkseni miehet tekee, saan orgasmin ihan helposti. Saan sen jo pelkästään jos puristan jalkoja yhteen tietyllä tapaa, joten ei sillä seuralla siinä nyt oikeasti ole niin merkitystä.
Totta kai nautin, mutta orgasmin jälkeen voi tulla mitä ihmeellisimpiä mielialoja ja tunteita. Joskus tulen aggressiiviseksi, joskus nolostuttaa tai olen alakuloinen...
Onhan joku voinut vain tyytyä tietyntasoiseen mieheen, jotta saa tarpeensa tyydytettyä. Kun se on tehty ja orkku saatu, iskee inho sitä äijää kohtaan ja haluaa siitä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seli, seli. Hyvää haluaa aina uudestaan.
Kuka tahansa on hyvä kun itte osaa.
Ei kai mies huonoa seuraa voi olla jos saa