Maria Veitolalle idea
Maria Veitolan tapana on olla piilovittumainen ja nöyryyttää haastateltavansa jonkun henkilökohtaisen ominaisuuden vuoksi. Sarkasmiin verhoutuen tekee pilkkaa ihmisten heikkouksilla. Umpihumalaisen Vesa Keskisen raahaaminen sönköttämään ruutuun ja Veitola sai siinä helpolla yliotteen ja pääsi pilkkaamaan alkoholiongelmasta kärsivää kyläkauppiasta. Nyt Maria Monden kustannuksella sarkastinen virnuilu. Yleensäkin erittäin ärsyttävä tapa yrittää olla muita parempi.
Otapa Maria haastateltavaksi vaikka Niklas Herlin. Hänellähän on persoonallinen ulosanti, ehkä hiukan johonkin puhehäiriöön tai esiintymisjännitykseen viitaten. Niklas Herlinin puhetta voi paikoitellen olla siksi vaikea seurata. Jospa siitäkin repisit jotakin vinoiltavaa..
Kommentit (11)
Joku vahvasti R-vikaisesti puhuva voisi olla myös hyvä pilkan kohde Veitolalle. Esim se urheiluselostaja Tero Karhu. Tai voisihan se pyytää myös Kaj Kunnaksen ja sitten hihitellen ihmetellä miten sulla onkin noin suuret korvat.
Toivon, että joku nokkela vieras nolaa Maria Veitolan ruudussa. Muukin kuin Anu Saagim. Olisi terveellistä tälle koulukiusaajan tavoin käyttäytyvälle Veitolalle saada hiukan nöyryyttä.
Kieltämättä olisi kyllä herkullista nähdä kun joku laittaisi Marialle ns. jauhot suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että joku nokkela vieras nolaa Maria Veitolan ruudussa. Muukin kuin Anu Saagim. Olisi terveellistä tälle koulukiusaajan tavoin käyttäytyvälle Veitolalle saada hiukan nöyryyttä.
Minun mielestäni kyseisessä ohjelmassa Anu nolasi lähinnä itsensä, eikä muita ...
Häh? En olekaan ainoa joka ajattelee Mariasta näin? Joku hänessä mättää, näin olen aina ajatellut.
Samaa mieltä olen Veitolasta Maria-shownsa perusteella. Hieman ällöttää kolumnit, joissa keräilee irtopisteitä muka superäitinä. Lapselle toivon kaikkea hyvää ja ehkä äitiys pehmentää Mariaa.
Itse pidin Karhuvaaraa hyvänä haastattelijana. Ei koskaan asettunut vieraiden yläpuolelle ja loi leppoisan tunnelman - ja teki silti teräviä kysymyksiä.
Takakireä ja teennäinen. Veikkaan että suuttuisi jos hän joutuisi suorassa lähetyksessä arvostelun tai pisteliään huomion kohteeksi.
Juu.. Siinä olisi Marialle haastetta. Vittuilla yhdelle Suomen varakkaimmista ihmisistä ja myös kulttuurivaikuttaja. Sen jälkeen jäisi odottelemaan kanavapomon yhteydenottoa.
Mulla on vielä parempi idea. Johonkin taustatyöhön tämä Veitola, pois ihmisten ilmoilta. Sen pikkupoikamainen anoreksia-vartalo oli järkyttävä, kun se vieraili Renny Harlinin luona.
Ihmettelen, että Veitolalle ei vielä ole oikein annettu takaisin tuosta haastateltavien vähättelystä ja piilovittuilusta. Saagim toki yritti mutta hän on suomalaisten silmiin itse niin ärsyttävä, että kääntyi enemmänkin Veitolan eduksi.
Veikkaan, että Veitolalla on koulukiusaajan tausta. Ja jatkaa samalla linjalla.
Anu Saagim antoi onneksi takaisin samalla mitalla. Pisteet Anulle.