Mies katselee pilluani ihaillen
Muiden kumppanit lempeästi ja ihailevasti jääneet katselemaan pillua kesken seksin? Viimeksi puolisoni minua nuoltuaan ja orgasmin saatuani jäi ihailemaan pilluani; sanoi jälleen kerran, että pilluni on kaunis.
Myös monivuotinen miesystäväni on usein jäänyt katselemaan pilluani ihaillen ja sanonut sen olevan kaunis.
Onko tämä ihan yleistä, että miehet tekevät tällaista? Mikä teidän mielestänne tekee naisen pillusta kauniin?
Kommentit (41)
Miks sulla on sekä puoliso että miesystävä? Avoin suhde vai paskaa avioseksiä?
Kaunista kirjoitti:
Muiden kumppanit lempeästi ja ihailevasti jääneet katselemaan pillua kesken seksin? Viimeksi puolisoni minua nuoltuaan ja orgasmin saatuani jäi ihailemaan pilluani; sanoi jälleen kerran, että pilluni on kaunis.
Myös monivuotinen miesystäväni on usein jäänyt katselemaan pilluani ihaillen ja sanonut sen olevan kaunis.
Onko tämä ihan yleistä, että miehet tekevät tällaista? Mikä teidän mielestänne tekee naisen pillusta kauniin?
En tiedä yleistä, mutta minä jään kanssa toisinaan katselemaan. Pilluja on niin monta erilaista kuin naisia, ja se on minusta hienoa. Kaunis pillu on mielestäni jossain määrin symmetrinen, mutta ei välttämättä.
Nätit, pienehköt pienet häpyhuulet ja pyöreät, sopivan kokoiset suuret häpyhuulet. Pienet häpyhuulet jäävät täysin suurten häpyhuulien sisään. Reidet avatessani pillu avautuu houkuttelevasti ja pienten häpyhuulten yläosa avautuu ylhäältä reunoille tasaisesti. Herkku. Hunajapillu. Niillä sanoilla kehuttu.
Voi, mä niin kaipaan tuollaista! Viime aikoina on ollut niin ujoja panoja, etteivät ole tohtineet alakertaan katsella ollenkaan.
Sellaista pallipillua pidetään kauneimpana tai näyttävimpänä; pienet häpyhuulet eivät paljon erotu ja isot häpyhuulet ovat värin puolesta erottuvat ja symmetriset paksut sämpylänpuolikkaat. Plussaa on se että viivalla on kunnolla pituutta ja näkyy edestä ilman suurta taivutusta.
Visuaalisestihan pillu on vastine miehen kivespussille.
Hyiii, miten ihmeessä vittu voi olla kaunis? Tätä en ole koskaan tajunnu.
Persereikää olen monesti ihaillut.
Totta, persereikä on naisen sielunpeili.
Itse en oikein tykkää viivapimpistä vaan enempi sellaisesta missä on sitä tavaraa, nuoltavaa ja imeskeltävää.
Naisellani on erittäin symmetrinen ns. butterfly pussy .kvg. On ihana katsella sitä varsinkin kun hän tyydyttää itseään dildolla <3
Jos naisella on sellainen viivapillu se on todella kaunis, siihen yhdistettynä kaunis persereikä ja katselukulma takaapäin kun nainen on kontillaan, siis wau päässä käy pärisemään ihan kun ois ottanut jotain kiellettyä.
Kait sitä ihailisi. Ei liene paha asia.
m42
Minusta on kiihottavaa ja upeaa, kun mies on purkanut spermansa pilluuni tai nuollut minulle orgasmin, katsella miehen lasittunutta ja ihailevaa katsetta, joka viipyilee alapäässäni! Tunnen oloni kiimaiseksi ja entistäkin naisellisemmaksi! Minusta on taivaallista antaa miehen nauttia kaikin tavoin pillustanikin.
Ei oo piilohomo ainakaa