Tieteen ratkaisemattomat ongelmat I - linja-autoparadoksi
Linja-autolla kulkee vain köyhät ihmiset, joilla ei ole autoon varaa. Kauniilla naisilla on rikkaat miehet. Miksi linja-autoissa silti näkee välillä kauniita naisia?
Kommentit (10)
Ensin kaksi valhetta ja sen jälkeen niiden perustalta esitetty kysymys. Aika heikko.
Itse käyn sellaisessa paikassa töissä, jossa parkkipaikka löytyy 4 tunniksi ilmaisena ja loppuajasta pitäisi maksaa. Tulisi kalliiksi käydä töissä, jos joka päivästä maksisi useamman euron + muut autoilukulut. Työpäivän jälkeen on vielä harrastus samassa paikassa, niin tunteja tulee n. 10-11 per päivä.
Kaunis nainen ei osaa ajaa? Mies ei anna sille autoa?
Kauniila naisella on suhde sen komean mamu bussikuskin kanssa. Pitäähän tytöllä olla kivaakin.
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn sellaisessa paikassa töissä, jossa parkkipaikka löytyy 4 tunniksi ilmaisena ja loppuajasta pitäisi maksaa. Tulisi kalliiksi käydä töissä, jos joka päivästä maksisi useamman euron + muut autoilukulut. Työpäivän jälkeen on vielä harrastus samassa paikassa, niin tunteja tulee n. 10-11 per päivä.
Sehän se pointti onkin että olet köyhä kun menet bussilla, vaikka se olisikin halvempaa.
Itse olen nähnyt linja-autossa vain vanhoja mummeleita.
Kaunis nainen voi olla köyhä, vaikka hänellä olisikin rikas mies
Palstalta näitä kohtaloita saa joskus lukea.
Ehkä niillä ei ole vielä ajokorttia, kun ovat alaikäisiä?