Sattuuko ketään muuta naamaan lentokoneessa?
Siis, kun laskeudutaan. Toki ymmärrän, että monella sattuu korviin. Ymmärrän jopa mistä se johtuu. Mutta mua sattuu naamaan, otsaan, poskiin, leukaan, niskaan - korvakipu on suht pientä tämän kaiken muun sattumisen ohella. Mistä se sattuminen johtuu?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Joo! Lentokepäänsärky on käsittâãkseni nimeltãän. Ihan kuin tungettaisiin neuloja läpi poskipäistä ja otsasta. Joskus kauhea pistely myös suussa kitaleassa ja mitä oudommissa paikoissa päätä. Voi kuulemma johtua paineen vaihtelun ja pienen flunssan/vähän tukkoisten poskionteloiden yhdistelmästä. Apteekissa suositeltu nenäsuihketta ja painetta tasaavia korvatulppia. Mulla tosin ongelma on vaan kun lentää poispäin kotimaastani, takaisin tullessa ei ole koskaan, outoa...
Kamalaa olla iloinen että sinuakin sattuu, mutta itse asiassa olen helpottunut tiedosta että en ole ainoa... eikäkö tämä ole vaarallista? Eikä verisuonet puhkeile päästä? (Koska siltä se tuntuu...)
terv. aloittaja
Ei mua satu, jos ei putkipiika satu tempaseen nyrkillä otsaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo! Lentokepäänsärky on käsittâãkseni nimeltãän. Ihan kuin tungettaisiin neuloja läpi poskipäistä ja otsasta. Joskus kauhea pistely myös suussa kitaleassa ja mitä oudommissa paikoissa päätä. Voi kuulemma johtua paineen vaihtelun ja pienen flunssan/vähän tukkoisten poskionteloiden yhdistelmästä. Apteekissa suositeltu nenäsuihketta ja painetta tasaavia korvatulppia. Mulla tosin ongelma on vaan kun lentää poispäin kotimaastani, takaisin tullessa ei ole koskaan, outoa...
Kamalaa olla iloinen että sinuakin sattuu, mutta itse asiassa olen helpottunut tiedosta että en ole ainoa... eikäkö tämä ole vaarallista? Eikä verisuonet puhkeile päästä? (Koska siltä se tuntuu...)
terv. aloittaja
En ole koskaan ainakaan erikoislääkärin kanssa puhunut asiasta. Muistaakseni vaan apteekissa kysellyt. Ei kai se vaarallista ole, mutta tosi inhottavaa ja pelottavaa kun kipu on välillä niin kova. Nimenomaan tuntuu että verisuonia tai poskiontelot räjähtää. Olisi kyllä mielenkiintoista saada (erikois)lääkärin mielipide... tästä ongelmasta löytyy todella vähän tietoa netistäkään.
Juu kauhea juttu mutta toisaalta kiva että on muitakin😅