Nainen! Oletko saanut isompaa penistä kuin miehelläsi?
Nainen! Oletko saanut isompaa penistä kuin miehelläsi?
Kommentit (17)
Nii just, mitä sitten! Olen saanut isompaa, itse asiassa oli liian iso. Enkä tod. haluaisi sitä uudestaan, vaan vain sitä oman miehen sopivaa!
En ole saanut. Itseasiassa en ole ikinä muuta saanutkaan kuin mieheni omaa. Olemme olleet yhdessä / naimisissä yhteensä vuodesta 85. lähtien. Nyt voisin kyllä jo kokeilla toistakin. :)
Vierailija kirjoitti:
Olen. Mitä sitten?
Mitä sitten mitä sitten?
Olin todella kauan uskollinen miehelleni. Ainakin viisi vuotta, mutta sitten yhdellä ulkomaanreissulla haksahdin sellaiseen tummaan pikisilmään. Täytyy sanoa, että kyllä nämä kotimaiset ovat sängyssäkin aika juntteja, jos verrataan Välimeren maiden tulisiin rakastajiin. Se kiihko ja intohomo ovat aivan eri luokkaa.
Ei tämä nyt tarkoita, ettenkö pitäisi seksistä mieheni kanssa ja rakastaisi häntä. Ulkomaanreissuilla, kun olen yksin tai naisystävieni kanssa, niin olen kokeillut sittemminkin vierasta. Kotona olen edelleen uskollinen. Seikkailut jäävät reissuille.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaanreissuilla, kun olen yksin tai naisystävieni kanssa, niin olen kokeillut sittemminkin vierasta. Kotona olen edelleen uskollinen.
Heh varastan kun kukaan ei näe.
Miten voi ihmisiä kiehtoa penis näin paljon? Pitkässä suhteessa sitä näkee ehkä kerran kuussa ja teinit jaksaa kouhottaa siitä joka päivä. Kyllä se oikea arki on enemmän niin kuin Pulmuset sarjan elämää eikä niin kuin Emmerdale jossa kaikki naivat kaikkia ja jokaisella on jonkun muun lapsi.
Olen, ja joka kerta iso muna tuntuu ihanalta. R
Vierailija kirjoitti:
Olin todella kauan uskollinen miehelleni. Ainakin viisi vuotta, mutta sitten yhdellä ulkomaanreissulla haksahdin sellaiseen tummaan pikisilmään. Täytyy sanoa, että kyllä nämä kotimaiset ovat sängyssäkin aika juntteja, jos verrataan Välimeren maiden tulisiin rakastajiin. Se kiihko ja intohomo ovat aivan eri luokkaa.
Ei tämä nyt tarkoita, ettenkö pitäisi seksistä mieheni kanssa ja rakastaisi häntä. Ulkomaanreissuilla, kun olen yksin tai naisystävieni kanssa, niin olen kokeillut sittemminkin vierasta. Kotona olen edelleen uskollinen. Seikkailut jäävät reissuille.
Et taida ymmärtää koko uskollisuus-käsitettä. Joko olet uskollinen tai sitten et.
Taidat olla myös mukava, ainakin nukkuessasi.
olen, mutta tällä kokemuksella väitän että sopiva, hyvällä rakastelutaidolla hakkaa ison
No onhan niitä "päästä varpaisiin" mulkkuja ollut jokunenkin:)