toisten vuoroilla pesutupaan
Voiko huonompaa wt toimintaa olla.
Jokainen voi kerran tehdä virheen, mutta vuosikausia yli-ikäinen pissis toistaa itseään. Pyykit saattavat jäädä pitkiksi ajoiksi ajelehtimaan, eikä yhtään välitetä. Mahtaako osata edes persettään pyyhkiä?
Kommentit (6)
Eihän nämä nuoret mitään tajua, kun ei ole tarvinnut työtä tehdä. Ja sukupolvi toisensa jälkeen vähemmän piitataan.
Ennen hoidettiin isot lapsilaumat ja pyykit pestiin käsin, hoidettiin maatilan työt. Nyt on kaikki lihavia ja kuralla, kun pitää vaan nettiin kirjotella ja tupakkaa polttaa. Lapsilla psykiatrisia ongelmia, kun äidin pitää päästä säätämään. Älkää lisääntykö, jos ei ole mitään annettavaa.
Tämä on yleensä erään vähemmistöryhmän tapa meidän taloyhtiössä. Sanominen ei auta. Sen lisäksi röykeästi viivataan toisten nimiä yli ja laitetaan oma nimi tilalle. Mulla rupesi niin pahasti keittämään, että katsoin parhaammaksi pysytellä erossa koko touhusta eli ostin oman pesukoneen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on yleensä erään vähemmistöryhmän tapa meidän taloyhtiössä. Sanominen ei auta. Sen lisäksi röykeästi viivataan toisten nimiä yli ja laitetaan oma nimi tilalle. Mulla rupesi niin pahasti keittämään, että katsoin parhaammaksi pysytellä erossa koko touhusta eli ostin oman pesukoneen.
Keitä tarkoitat? Kotimaisia vai ulkomaisia?
Nakkaa ne pyykit hemmettiin sieltä pyykkituvasta. Mikäli ovat koneessa sun vuorolla niin kuse sinne pyykkikoneeseen.
Ai musta valitat?!
No voi vittu. Mulla on muutakin miettimistä kuin yhdet pyykit alskerrassa. Jos häiritsee niin visko pitkin kellaria ne.
Töissäkäyvä yh