Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisi seksiä

19.09.2016 |

Hei
Kyselisin Täältä nyt sitten vaan, miten olisi mahdollista saada 18 vuotiaana miehenä seksiä. En ole sitä kyllä koskaan kokeillut, enkä tiedä, millaista se on. Mutta haluja on ollut
aina.
Jotenka, voiko Täältä saada jonkun sänkyyn mm. Opettamaan minua(nainen) vai tietääkö kukaa, mistä muualta saisi. Asun varsinais-suomessa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tää on anonyymipalsta, nolasit itsesi aika pahasti. Meinaatko että sulle tulee nainen ovellesi ja kysyy saanko kikkeliä kiitos.

Vierailija
2/9 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko varottaa tähä alkuuna heti, et jos et oo varovainen ja käytä kondomia, nii sullon hyvä mahollisuus että esinahka voi revetä. Puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä tässä. Verta tuli ja paljo, eikä sen jälkeen voinu ees runkata varmaan kuukauteen. Hupaisia panohetkiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannut paljon kirjoitti:

Pakko varottaa tähä alkuuna heti, et jos et oo varovainen ja käytä kondomia, nii sullon hyvä mahollisuus että esinahka voi revetä. Puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä tässä. Verta tuli ja paljo, eikä sen jälkeen voinu ees runkata varmaan kuukauteen. Hupaisia panohetkiä!

.

Miten se naisen kanssa nyt repeäisi kun on omalla kädellä melko varmaan lerputettu lukematon määrä edestakaisin...  Kyllä kai sen esinahan kireys olisi tullut jo tuohon ikään mennessä havaittua, mikäli sellaista olisi.  

Avaajalle sen verran, että tuohon auttaisi lähinnä sellainen normaali kanssakäyminen naisten kanssa, jossa tutustuisi ensin ilman että koko ajan olisi paneminen mielessä, niin jossakin vaiheessa tulee iloisena yllätyksenä, kun huomaakin, että joku nainen niistä suorastaan haluaakin tutustua lähemmin ja siinä mielessä.

Liika yrittäminen ja vain "sen" ajatteleminen on paran tapa jäädä ilman.  Niin ihmeelliseltä kuin kuulostaakin.

Vierailija
4/9 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla ainoa vaihtoehto, jos sun pitää kysyä neuvoja.

Vierailija
5/9 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

Rahalla nimenomaan ei saa kaikin puolin nautittavaa seksiä. 

Kuka fyysisestä nylkyttämisestä ja pallien tyhjentämisestä pelkästään nauttii, niin sellaiselle ihan ok toimintaa, mutta itse en kyllä nauti seksistä, ellei mukana ole toisesta tuntemisen kautta muodostunut tykkääminen, toiseen varaukseton luottaminen, sekä kumppanin arvostus sekä hyväksyntä sellaisena, kuin hän on.

Silloin voi heittäytyä nauttimaan, en sano seksistä, vaan toisen läheisyydestä täysin rinnoin.

Ja olla vielä nolostelematta jälkikäteen suoritustaan, koska kumppani ymmärtää ja tietää, sekä hyväksyy sellaisena kuin olen.

.

...

Vierailija
6/9 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Kuka fyysisestä nylkyttämisestä ja pallien tyhjentämisestä pelkästään nauttii, niin sellaiselle ihan ok toimintaa, mutta itse en kyllä nauti seksistä, ellei mukana ole toisesta tuntemisen kautta muodostunut tykkääminen, toiseen varaukseton luottaminen, sekä kumppanin arvostus sekä hyväksyntä sellaisena, kuin hän on.

Silloin voi heittäytyä nauttimaan, en sano seksistä, vaan toisen läheisyydestä täysin rinnoin.

Ja olla vielä nolostelematta jälkikäteen suoritustaan, koska kumppani ymmärtää ja tietää, sekä hyväksyy sellaisena kuin olen.

.

...

Totta, mutta entä jos on vaan mahdollisuus toiseen?

Vierailija
7/9 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

.

...

Totta, mutta entä jos on vaan mahdollisuus toiseen?

.

Aika usein se vaan onkin. Silloin ehkä tyydyttävä vain siihen, mitä saatavissa.   Parisuhteissakin saattaa sellainen yhteenkuuluvuus ja toisen hyväksyntä tai peräti sietäminen puuttua ja sitten harjoitetaan vain sitä fyysistä seksiä, milloin sitä nyt edes sattuu olemaan ja sattuu saamaan, kun nimittäin jommalta kummalta katoaa halut läheisyyteen jossakin vaiheessa. Silloin etenkin mikäli edes fyysinen seksi ei ole kovinkaan tyydyttävää molemmille.

.

.

Vierailija
8/9 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varten on nimenomaisia "girlfriend experience" -palveluntarjoajia, ammattislangilla.

Vierailija
9/9 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, et sinä naista saa milloinkaan. Poikarakkaus on sinun juttusi ja tulevaisuutesi. Tunnet eläväsi kun iso suonikas miehen elin pumppaa anaalissasi julmaa liikettään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi